Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.

Yenilenen Astoria AVM %50 Ziyaretçi Artışı Hedefliyor

Astaş Holding tarafından 2008 yılında Avrupa’nın en yüksek ikiz atriyumları olarak geliştirilen Kempinski Residences’da yer alan Astoria AVM, yenileme çalışmalarının ardından iş dünyasının buluşma noktası olmayı hedefliyor.

yapi.com.tr
Yenilenen Astoria AVM %50 Ziyaretçi Artışı Hedefliyor

İstanbul Esentepe’de 2008 yılında kapılarını açan Astoria AVM, 8 aylık renovasyon çalışmalarının ardından, logosunu da yenileyerek ziyaretçileri ile buluşuyor. Astoria AVM’nin iş dünyasının can damarı olan Levent-Mecidiyeköy hattının tam ortasında ayrıcalıklı bir konumda bulunduğunu belirten Astaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Aşcı, bölgenin ofis talebini düşünerek AVM girişinin üstünde kalan katları ofislere ayırdıklarını söyledi.


Astoria AVM’nin ziyaretçisi yüzde 50 artacak

Bölgenin nitelikli ofis ihtiyacı kadar iş yaşamının gereksinimlerini karşılayacak sosyal yaşam kurgusuna da ihtiyacı olduğunu belirten Aşcı; sözlerine şöyle devam etti:

“2000 yılında ülke çapında sadece 46 AVM vardı; 2014 yılı sonunda ise bu sayının 347’ye çıkması bekleniyor. Çok hızlı bir büyüme söz konusu, bu da beraberinde ciddi bir rekabet getiriyor. Bu rekabette başarılı olmanın yolu ise ziyaretçilerin yaşamlarını kolaylaştırarak uygulamaları sunmaktan geçiyor. Ziyaretçilerimizin beklentilerini saptamak için birçok araştırma yaptık. Astoria AVM’nin ziyaretçi kitlesinin yüzde 80’i, AVM çevresinde 5 dakikalık yürüme mesafesinde bulunan iş merkezleri, uluslararası şirketler, bankalar, genel müdürlükler ve ofis çalışanlarından oluşuyor. Bölgede çalışan 50 bin kişinin sosyalleşebileceği alanlara da ihtiyaç var. Astoria AVM getirdiği yeniliklerle bölgedeki iş dünyası için bir ilişki geliştirme ve sosyalleşme noktası da olacak. İstanbul’un en sadık ziyaretçilerine sahibiz. Kişisel hizmet verecek kadar ziyaretçilerimizi tanıyoruz. Bunu da göz önüne alarak, iş yaşamının gerçek ihtiyaçlarına yanıt verebilen bir AVM oluşturmak için 15 milyon TL’lik bir yatırım daha yaptık. Bunun neticesinde ziyaretçi sayımızda yüzde 50 oranında artış hedefliyoruz” dedi.

Foto: Ümit Teoman ve Tuncay Aşcı

“Zamanın değerini bilenler yenilenen Astoria AVM’de buluşacak”

Astoria AVM’yi zamanın değerini bilenler için bir buluşma noktası olarak yeniden konumlandırdıklarını belirten Astoria Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Ümit Teoman da, hedef kitlelerinin talepleri doğrultusunda en doğru marka karmasını yaratmaya çalıştıklarını söyledi. Yenileme çalışmaları kapsamında her katın kendi içinde yeniden organize edildiğini kaydeden Teoman, "Astoria AVM’nin giriş katında hediyelik eşya, aksesuar, telekomünikasyon, tekstil ve geniş teraslara sahip cafe markaları bulunuyor. Kempinski Residences A ve B kule girişlerinin olduğu -1. katta ise moda ve tasarım markaları ile Migros ve Vatan Bilgisayar yer alıyor. Farklı damak zevklerine hitap eden yeme-içme mekanları, Jatomi Fitness ve ATM’ler ise AVM’nin -2. katında bulunuyor. AVM’nin hizmet katı olan -3. katta ise terzi, kuaför, lostra, güzellik merkezi, seyahat acentesi, çiçekçi ve oto yıkama faaliyet gösteriyor" dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/yenilenen-astoria-avm-50-ziyaretci-artisi-hedefliyor_119664.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!