Kale Endüstri Holding, tüketicilere
bütünsel güvenlik ürünlerini deneyimleyebilecekleri bir alan sunmanın yanı sıra,
gelişen teknolojiler ve bu gelişimlerin günlük hayata yansımalarını takip etme
imkânı verecek Kale Güvenlik Merkezi’ni (KGM)
açtı. Nispetiye Caddesi üzerinde konumlanan Kale Güvenlik
Merkezi, kilitten kapıya, elektronik geçiş kontrol sistemlerinden kasaya ve
pencere sistemlerine uzanan bütünsel güvenlik ürünlerini, bireysel ve
profesyonel müşterileriyle buluşturuyor. 3 milyon dolarlık bir bütçeyle hayata
geçirilen 'Kale Güvenlik Merkezi' konseptinin ikinci şubesi, önümüzdeki aylarda
İstanbul Anadolu yakasında açılacak.
"Marka vaadimizin arkasındayız"
KGM'nin açılışında konuşan Kale Endüstri Holding Yönetim Kurulu Başkanı
Sedat Özgür, Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanında 100’ü
aşkın ülkede milyonlarca insanın evinde, iş yerinde olduklarını kaydederek,
"Milyonlarca insanın güvenlik deyince aklına gelen ilk markayız. 2011 yılında
başlattığımız değişimlerden birini daha gerçekleştiriyoruz. Bugün açılışını
yaptığımız Kale Güvenlik Merkezi ile marka vaadimizin arkasında durarak,
üreticiden tüketiciye sıcak ilişki prensibini somutlaştırıyoruz" dedi.
2011 yılını başarıyla
tamamladıklarını, yüzde 20 büyüme hedeflerini gerçekleştirdiklerini ve yılı Kale
Endüstri Holding olarak 300 milyon dolar ciro ile kapatacaklarını açıklayan
Özgür, 4 kıtada 72 ülkeye ihracat yapan Kale Endüstri Holding’in yılı 60 milyon
dolarlık ihracatla kapatacağını da sözlerine ekledi. Özgür, 2012 yılında ise Çin
ve Hindistan’a ağırlık vereceklerini belirtti.
Özgür'den sonra söz alan Kale Endüstri Holding CEO’su Hakan
Önce de sekiz aylık bir hedef kitle
çalışması sonucu hayata geçirilen Kale Güvenlik Merkezi’nin markanın müşteri
odaklı dönüşümünün somut bir göstergesi olduğunu söyledi. Önce, Kale Güvenlik
Merkezi'nin tüketicileri güvenli yaşam konusunda bilgilendirmeyi ve bu konudaki
ihtiyaçlarını karşılamalarına yardımcı olmayı hedeflediğini vurgulayarak,
merkezin aynı zamanda danışmanlık hizmeti de vereceğini bildirdi. "Güvenlik
denilince akla gelen ilk marka olmanın gururunu yaşıyoruz" diye konuşan Önce,
2012'nin kendileri için 'üreticiden tüketiciye sıcak ilişki' temasıyla
şekillenecek bir değişim yılı olacağını aktardı ve bunun ilk adımının da değişen
logoları olduğunu kaydetti. Önce, şu ana kadar nihai tüketiciyle buluştukları en
önemli mecranın yapı marketleri olduğunu, Migros ve BİM ile bu mecrayı
genişlettiklerini, anlaşma aşamasında oldukları Tesco KİPA ile bu kanalları daha
da çoğaltacaklarını söyleyerek, bunun son kullanıcıda yaratacağı bilinçlenmenin
bayilerine de olumlu yansıyacağını düşündüklerini ifade etti.
Foto (soldan sağa): Kale Endüstri
Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kenan Kızıltan, Kale Endüstri Holding
Yönetim Kurulu Başkanı Sedat Özgür, Kale Endüstri Holding CEO'su Hakan Önce,
Kale Endüstri Holding Kurumsal İletişim ve Reklam Müdürü Hülya Kılıç ve Kale
Kilit ve Kale Çelik Eşya Genel Müdürü Nadir Erze
"Danışın, görüşün, deneyimleyin"
Kale Güvenlik Merkezi’nde çeşitli konseptlere göre tasarlanmış dört
deneyim odası bulunuyor. Hitech Ev, Klasik
Ev, Otel ve Ofis konseptli deneyim
odalarından oluşan alanlarda tüketiciler, kilitten kapıya, elektronik geçiş
kontrol sistemlerinden kasaya kapı ve pencere sistemlerine kadar tüm ürünleri
deneyimleyebiliyor. Her bir oda farklı renk, koku ve müzik uygulaması içeriyor.
Konsept odalarda farklı ihtiyaçlara göre güvenlik çözümleri sunuluyor.
Kale Güvenlik Merkezi’nde ürünler, özel bir obje olarak konumlandı ve mekan,
bir enstalasyon alanı olarak tasarlandı. Labirent etkisiyle tasarlanan mekânda,
sürprizlerle dolu bir müşteri yolculuğu kurgusu hedeflendi. Mekânda dikkat çeken
şeffaflık öğesi ise tektonik algıyı güçlendiriyor. Mekânda ürün sergileme
anlayışı, 'gör ve seç' prensibine dayanıyor. Dört farklı deneyim odasında yer
alan ürünlerin detayları sağ ve sol duvarlarda ürün gruplarına göre kategorize
edilmiş alanlarda sergileniyor. Kale Güvenlik Merkezi’nde yer alan dört farklı
odaya uygun ürünlerin tanıtımlarının yapıldığı kiosklar ise dijital
uygulamalarla destekleniyor.
Mekânda, ürün sergileme ve deneyimleme özelliğinin yanı sıra sergi, seminer,
etkinliklerin yapılacağı özel alan da bulunuyor.
'Kendi Kapını Yarat' ile özel ürünler
Kale Endüstri Holding’in tüketiciye dokunan müşteri odaklı iş anlayışı ile
geliştirilen Kale Güvenlik Merkezi’nde ziyaretçileri sürprizlerle dolu bir
yolculuk bekliyor. İhtiyacı tespit etmek ve uygun ürün tavsiye etmek amacıyla
öncelikle ziyaretçilere bir anket uygulanıyor. Anket sonuçlarına göre, tavsiye
edilen ürünler ve faydalarını içeren bir bilgi dokümanı veriliyor.
Mekânda Kale Kilit marka
yolculuğunun anlatıldığı interaktif ekranın yanı sıra 'Kendi Kapını Yarat'
ekranı tüketicilere farklı bir deneyim sunuyor. Kale Güvenlik Merkezi
ziyaretçileri mekânda bulunan interaktif ekranı kullanarak güvenliği, estetiği
ve konforu bir arada sunan Kale Çelik Kapı modelleri arasında seçim yapmak,
çeşitli aksesuarlardan zevke uygun olanını seçme şansına sahip olacaklar.
Tüketiciler kendi yarattıkları kapı modellerini anında sipariş
edebilecekler.