2012'nin İlk Önemli İşbirliği Ideal Standard ve Kütahya Seramik'ten



Foto: Erkan Güral (solda) ve Yakup Fırat

Kütahya Seramik mağazalarını komple banyo çözümleri sunan merkezler haline getirecek işbirliğinde imzalar atıldı. Kütahya Seramik'in Mecidiyeköy'deki showroom'unda düzenlenen basın toplantısında bir araya gelen Kütahya Seramik Porselen Turizm A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi Erkan Güral ve Ideal Standard Türkiye Satış Pazarlama Müdürü Yakup Fırat, banyo gereçleri üreticisi Ideal Standard ve Jado markası ürünlerinin
 Kütahya Seramik mağazalarında satışa sunulacağını açıkladılar. Söz konusu işbirliğiyle Kütahya Seramik mağazalarından yer ve duvar seramiklerinin yanısıra, küvet, hidromasaj sistemleri, banyo mobilyaları, vitrifiye seramik ürünler ve banyo aksesuarları da temin edilebilecek.

"Sektörümüzün 2012'deki en önemli işbirliklerinden birine imza atıyoruz"

Toplantıda konuşan Kütahya Seramik Porselen Turizm A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi Erkan Güral , bir yıl önce ortaya atılan bir fikrin gerçeğe dönüşmekte olduğunu söyleyerek, "Sektörümüz açısından 2012'nin en önemli işbirliklerinden birini gerçekleştirmiş olacağız" dedi. Türkiye ekonomisindeki hareketliliğin inşaat sektörüne de yansıdığını, alınmış yapı ruhsatı sayısının da bunu gösterdiğini söyleyen Erkan Güral, yeni işbirliğinin 2012 yılı için 18 - 20 milyon TL'lik bir hacim yaratmasını beklediklerini, sonraki yıl için de en azından bu hacmi ikiye katlamasını öngördüklerini söyledi.



Söz konusu anlaşma ile yurt genelindeki 400 bayilerinde 1 Şubat itibarı ile Ideal Standard ürünlerinin satılmaya başlanacağını kaydeden Güral, ürünlerin sergileneceği teşhir alanları dahil herşeyin stoklarında hazır olduğunu ifade etti. Güral, bir yaşam alanı olarak tanımladığı mutfak ve banyoların göze ve duyulara hitap ettiğine, seramiğin de artık bir 'kaplama' malzemesi olmaktan öte tercihleri belirleyen ana unsurlardan biri haline geldiğine değindiği konuşmasında, bu çerçevede işbirliğinin bir amacının da tüketicilere tek bir merkezden ihtiyaç duydukları tüm ürünleri sunmak olduğunu belirtti. Sadece mevcut Ideal Standard ürünleriyle yetinmeyeceklerini açıklayan Güral, ortak tasarım geliştirmek ve üretmek için de çalıştıklarını, şu an kalıpların hazırlanmakta olduğunu ve yıl içinde ortaya çıkacak ürünlerin vitrinde yerini almasını beklediklerini sözlerine ekledi.

Ideal Standard International için model olabilecek bir işbirliği

Erkan Güral'dan sonra söz alan Ideal Standard Türkiye Satış Pazarlama Müdürü Yakup Fırat da, herkesin uzmanlık alanlarının farklı olduğunu, Ideal Standard'ın özellikle ıslak hacimler konusunda ciddi bir know how'ı olduğunu aktardı. Zengin bir ürün gamına sahip olan Ideal Standard'ın portföyünde karo seramik olmadığını hatırlatan Fırat, Kütahya Seramik işbirliğiyle bir konsept bütünlüğü sağlanacağını, bunun Ideal Standard International için de bir model olabileceğini söyledi.