Arçelik Tasarım Öyküleri ile Marka Konferası’ndaydı



Markanın doğadan ilham alarak tüketici ihtiyaçlarına göre tasarladığı Karbon Fiber Buzdolabı'nın hikayesini anlatan Arçelik Endüstriyel Tasarım Direktörü Serdal Korkut Avcı, günümüz tüketicisinin beklentilerini şöyle tanımladı: “Kullanıcılar yenilik, sadelik, özgünlük arıyor, içinde hislerine dokunacak malzemelerin kullanıldığı, güncel estetik anlayışı ile yoğrulmuş ürünlere sahip olmak istiyor. Kolay anlaşılabilir ve kullanımı kolay bir teknoloji ile hayatına anlam katan ürünleri tercih ediyor.”

Reklam Goruntulenme Bolumu

Karbon fiber buzdolabını tasarlarken de bu beklentilerden yola çıktıklarını belirten Avcı, şunları söyledi: “Biz Arçelik olarak çok güçlü bir söyleme sahibiz: “Yeniliği aşk ile tasarlayan marka… Teknoloji kadar, estetik ve hislere dokunacak malzemeler bu anlamda bizim için çok önemli. Karbon fiber çok özel bir malzeme. Teknik ve görsel özellikleri, dayanıklılık, kuvvet, estetik. Özel hissettiriyor. Karbon fiberin dayanıklılığı, teknoloji algısı ve elmasın eşsizliğini temsil eden form ile ahşap malzemenin sıcaklığını bir araya getirdik. Şık tasarıma sahip bu ürün, ileri ürün teknolojisi ve uzun ömrü ile de çevreye duyarlı olduğunun mesajını veriyor. 25 yıllık bir garanti sözü ile sektörümüzde bir ilki temsil ediyor.

Oturumda Arçelik Endüstriyel Tasarım Direktörü Serdal Korkut Avcı, geleceğin teknoloji ve tasarım trendlerini anlattı: “Teknolojik değişim ve dijitalleşme, değerlerin veriler üzerine kurgulandığı ve kurgulanacağı bir dünya sürüklüyor yaşamı. Yapabileceklerimiz hayal ettiklerimiz ile sınırlı.”

12-13 Aralık günlerinde Hilton Bomonti'de düzenlenen Marka Konferansı'nda konuşmacılar, Arçelik’in sektöründe kendi geri dönüşüm tesislerine sahip tek şirket olduğunu vurguladı. Şirketin geri dönüştürülen pet şişeler kullanarak ürettiği çamaşır makinesi kazanlarıyla bir yılda 25 milyon pet şişenin dönüşümüne katkı sağlayacağı anlatıldı.