Belçikalı Beaulieu 'Proje Cenneti' Türkiye'ye Kayıtsız Kalamadı



Foto (soldan sağa): Beaulieu Uluslararası Grup Başkan Yardımcısı Patrick Lecluyse, Türkiye Satış Müdürü H. Ümit Arısoy, Ali Ağaoğlu, Ağaoğlu Projeler Koordinatörü Murad Acar ve Beaulieu Satış Direktörü Francis Gistelinck

Beaulieu, Çırağan Sarayı'nda düzenlenen basın toplantısıyla 'proje cenneti' olarak nitelendirdiği Türkiye pazarına girişini, hedeflerini ve projelerini açıkladı. Ağaoğlu ile yapılan anlaşmanın da duyurulduğu toplantıya, Beaulieu Uluslararası Grup Başkan Yardımcısı Patrick Lecluyse, Beaulieu Satış Direktörü Francis Gistelinck, Türkiye Satış Müdürü H. Ümit Arısoy, Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu katıldı.

Toplantıda yaptığı konuşmada Türkiye'nin ekonomik anlamda sunduğu fırsatlara dikkat çeken Patrick Lecluyse, özellikle inşaat ve konut sektörünün ne kadar büyük bir hızla yol katettiğini kendilerinin de gördüğünü söyledi. Birbiri ardına başlayan farklı tipolojilerdeki projelerin hepsinin kaliteli zemin kaplamalarına ihtiyacı olduğuna işeret eden Lecluyse, 37 fabrikayla 14 ayrı ülkede faaliyet gösteren Beaulieu yer döşeme çözümlerinin de bu alanda uzmanlaştığını vurguladı. Bu anlamda Ağaoğlu Şirketler Grubu'yla imzaladıkları sözleşmeyi duyurmaktan da memnuniyet duyduğunu kaydeden Lecluyse, "Beaulieu olarak, 4 bin 304 daireden oluşan Maslak 1453 projesinin 300 bin metrekarelik yüksek performanslı ahşap zeminlerini tedarik edeceğiz. Umuyoruz ki bu ortaklığımız gelecek projelerde de devam eder" diye konuştu.

Francis Gistelinck de 1,5 milyar euro'nun üzerinde ciroya sahip Beaulieu'nun 5 yılöncesine kadar satışlarının büyük bir kısmını istikrarlı pazarlar olarak bilinen Almanya, Fransa, İngiltere gibi ülkelere yaptığını; geçtiğimiz yıllarda ise yeni bir strateji ile diğer pazarlarda da organik satışlar ve satın almalarla önemli bir büyüme kaydettiklerini aktardı. Türkiye operasyonunun da bu genişleme stratejisinin bir sonucu olduğunu belirten Gistelinck, sözlerine şöyle devam etti:

"Şu anda Türkiye'de halihazırda birçok inşaat projesine en hızlı ve profesyonel hizmetleri sunma kapasitesine sahibiz. Ancak bundan fazlası var; Türkiye, aynı zamanda Ortadoğu'ya açılan bir kapı. Türkiye satış ofisimiz, Ortadoğu ile aramızdaki mesafeyi kaldırmaya yardımcı olacak ve Beaulieu ile bölge arasındaki köprü görevini üstlenecek. İleride ciromuz önemli seviyelere ulaştığında burada bir depo kurmamız da mümkün olabilir".

Reklam Goruntulenme Bolumu


"Türkiye pazarı Beaulieu Grup için bir başarı oldu"

Türkiye'de faaliyete başladıkları Eylül 2013'ten bu yana proje, perakende, markalaşma konularında önemli adımlar attıklarına değinen H. Ümit Arısoy ise bir önceki yıla göre yüzde 110'luk bir artışla cirolarını 5 milyon euro'ya çıkardıklarını; bu anlamda Türkiye pazarının Beaulieu Grup için bir başarı olarak değerlendirilebileceğini söyledi. 2015'te 10 milyon euro'luk bir ciro hedeflediklerini vurgulayan Arısoy, "Türkiye inşaat sektörü sadece konutta değil, hastane, otel, iş merkezi ve AVM'lerle dikkate değer bir şekilde büyüyor. Sektörün 2013'te yüzde 7,1 olan gelişme hızı, 2014'ün ilk çeyreğinde yüzde 5,2 oldu. İnşaat sektörü, 2014'te toplam GYMH'den yüzde 4,7'lik bir pay aldı. Bu anlamda Beaulieu, Türkiye'yi bir proje cenneti olarak görüyor. Türkiye pazarından önümüzdeki 2 yılda almayı hedeflediğimiz pay 5 milyon metrekare. Bu da yaklaşık yüzde 2 - 3'lük bir pazar payı anlamına geliyor" dedi.

Beaulieu Uluslararası Grup'un, PVC, parke, halı gibi zemin kaplama çözümleri, hammadde olarak kullanılan polipropülen granüller ve teknik tekstil ürünlerini kapsayan tasarımlanmış ürünleri kapsayan 3 ticari birimden oluştuğuna işaret eden Arısoy; Türkiye için özel üretimlerde de bulunduklarını söyledi: "Örneğin hastaneler için Duro ve Minero Compact isimli özel bir malzeme geliştirdik. Amacımız özel ürünlerle müşteriyle doğru ve güvenilir bir bağ kurabilmek".

Maslak 1453'ün zemini Klasse 33  

Ağaoğlu’nun Maslak 1453 projesinde Beaulieu'nun 'Klasse 33' ürünü kullanılacak. Kilit sistemi, suya dayanıklılığı ve yüzey dayanıklılığı nedeniyle tercih edilen ürünün baskısında Ağaoğlu için özel değişiklik yapıldı. Beaulieu’ye verdikleri 300 bin metrekarenin üzerinde siparişin dünyada tek projede kullanılan en fazla parkeyi oluşturduğunu belirten Ali Ağaoğlu, "Parke herkesin üzerinde yaşadığı, önem verilen bir malzeme. Bu nedenle dünya markası olan Beaulieu’yu tercih ettik" diye konuştu. "Türkiye, bulunduğu konum bakımından dünyanın en stratejik noktalarından birinde yer alıyor" diyen Ağaoğlu, Beaulieu’yu Türkiye’de üretim yapmaya da davet etti.