Programa, geçen yıl da firmamız adına ben katılmıştım. Genelde, satışını yaptığımız Topcon markasının distribütörü olmayan ülkelerden firmalarla görüşmeye çalıştık; bu nedenle daha çok Arap ve Afrika ülkelerine yoğunlaştık. Katılım, geçen yıla göre daha iyiydi; kaliteli bir organizasyondu. Bizim ihracatımız söze dayalı olmadığı için, çok yüksek beklentilere girmiyoruz. Alıcılar, sunduğumuz cihazları görmeliler, sunduğu olanakları bilmeliler ve ona göre karar vermeliler. Spesifik ürünler sunuyoruz; müşteriyle satışa dönüşmeden önce 10 – 15 kez görüşmemiz gerekebiliyor. Bu nedenle daha çok tanışmak ve katolog dağıtmak, marka bilinirliliğimizi artırmak için katılıyoruz. O bölgeye iş yapacak, orada firma, şantiye kuracak Türkiye firmalarının orada çalıştıracağı işçilerin de markamızı bilmeleri önemli.