Danfoss 2014'te Türkiye’de %22 Büyüdü



Danfoss, aynı yıl 'Core & Clear' olarak adlandırdığı grup stratejisinin ikinci aşamasında organik büyüme ve satın alma yoluyla pazar payını artırmaya odaklandı. Bu strateji çerçevesinde 2014 yılında Danfoss’un, Finlandiyalı AC sürücüleri üreticisi Vacon’u satın almasıyla, düşük voltajlı sürücüler pazarında, güçlü ve önemli yeni bir aktör doğdu.

Büyümesini sürdürecek

Vacon’un satın alınmasının ardından 2015 yılı net satışlarında yüzde 10’a varan bir artış bekleyen Danfoss, yeniden yapılanmasını tamamladığı Türkiye’de de büyüme odaklı faaliyetlerini sürdürüyor. Danfoss Türkiye, faaliyet gösterdiği her segmentte pazar lideri olmayı ve satış sonrası hizmet kalitesiyle de müşteri memnuniyeti anlayışıyla sektöre öncülük etmeye devam edecek. Yeni kurulan Müşteri Hizmetleri Merkezi, Teknik Eğitim ve Servis Departmanı ile Pazarlama Departmanı da Danfoss Türkiye’nin müşterilerine fark yaratan hizmetler sunmasına ciddi katkılar sağlayacak.