Demirdöküm'den "Finans ve İş Simülasyonu" Eğitimi



İklimlendirme sektörü markalarından DemirDöküm, iş ortaklarını geleceğe hazırlama amacıyla düzenlediği eğitimlere bir yenisini ekledi. Müşteri beklentilerine doğru ve hızlı yanıt vermek, saha organizasyonunu geliştirmek, tüketicilerine sağladığı avantajları artırmak için hayata geçirdiği DemirDöküm Akademi ile sektörde fark yaratan DemirDöküm, Sabancı Üniversitesi EDU Yönetici Geliştirme Birimi ile birlikte iş ortaklarına yönelik “Finans ve İş Simülasyonu” eğitimi düzenledi. Üç gün süren eğitime 35 yetkili satıcı katıldı.

Reklam Goruntulenme Bolumu

DemirDöküm, Sabancı Üniversitesi iş birliğiyle düzenlediği “Finans ve İş Simülasyonu” eğitimi ile yetkili satıcıların rekabet ortamında temel ticari faaliyetleri tecrübe etmesine olanak tanıdı. Sabancı Üniversitesi EDU Yönetici Geliştirme Birimi tarafından verilen eğitim ile yetkili satıcıların finansal okuryazarlıklarını geliştirmesi ve şirket sonuçlarına yansıyacak kararların mali tablolar içindeki yerinin bütünsel olarak gözlemleyebilmesi amaçlandı. Yetkili satıcılar tarafından yoğun ilgi gören eğitimde karlılık ve büyüme hedefleri ışığında alınması gereken aksiyonlar, sermaye karlılığı, fiyat-maliyet ilişkisi, stok yönetimi, borç yönetimi gibi finansal konulara değinildi; finansal işlemlerin yansıtıldığı tabloların nasıl yorumlanacağı, analizi ve uygulamaları ele alındı.

Eğitimlerle bir taraftan kusursuz bir müşteri deneyimi ağı örmeyi, diğer taraftan ise iş ortaklarını geleceğe hazırlayıp değer katmayı hedeflediklerini belirten DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna; "Müşteri istekleriyle birlikte rekabette değişim, köklü bir şekilde devam ediyor. Bugün ürün özellikleri ya da fiyat indirimleriyle bulunduğunuz pazarda rekabet etmek zor. Şirketimizi gelecek hedeflerine taşıyacak olan iş ortaklarımızın yetkinliklerini artırarak, onları geleceğe hazırlıyoruz. Eğitimlerimizi günümüz ve gelecek pazar koşulları doğrultusunda planlıyoruz. Düzenlediğimiz ‘Finans ve İş Simülasyonu’ eğitimi ile iş ortaklarımızın uzun vadede başarıyı yakalayabilmeleri, bölgelerinde liderliği göğüsleyebilmeleri, pazarlama ve operasyonel mükemmelliğe kavuşmalarını hedefliyoruz. Üç gün süren yeni eğitimimiz ile yetkili satıcılarımız aldıkları aksiyonların finansal etkisini daha iyi yorumlayabilecek. Dönemsel büyüme ve karlılıklarını daha iyi kurgulayabilecek ve hayata geçirecekleri yeni finansal politikalar ile bulundukları bölgelerde rekabet avantajı kazanacaklar" açıklamasını yaptı.