ERSA, Logosunu Yeniledi



Tasarım alanında önemli işbirliklerine imza atan ERSA, yeni logosuyla uluslararası konumunu pekiştirmeyi hedefliyor. İtalya’nın önde gelen bir grafik tasarım firmasıyla yapılan kurumsal kimlik çalışması kapsamında üretilen yeni logo, ERSA’nın seri üretim kapasitesini ve esnek altyapısını vurguluyor.


Konuyla ilgili bilgi veren ERSA Mobilya Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Ata, “1958 yılında Sivas’ta üretime başlayan ERSA, bugün dünya çapında tasarımlara imza atan bir marka haline geldi. Dünyanın her geçen gün yenilenip geliştiği bir çağda hedefimiz, sektörde yenilikçi fikirlere öncülük etmek. Kendini sürekli yenileyen bir firma olarak, yarım asrı aşkın süredir kullandığımız logomuzu yenilemenin ve markamızı uluslararası alanda yeniden konumlandırmanın zamanının geldiğine karar verdik” dedi.

Reklam Goruntulenme Bolumu


Ata, kurumsal kimlik çalışmaları kapsamında, öncelikle görsel konseptin yönetim ve üretim aşamalarından geçildiğini ifade ederek, sözlerine, “Marka stratejimizi yenilerken, iletişime olan yaklaşımımızı da yeniden ele aldık ve bunu kurumsal kimliğimize yansıttık. Bu kapsamda, uzun soluklu bir çalışma sonrasında ERSA’nın kökleriyle bağlantılı 5 konsept oluşturduk: Arka plan, köken, çok kenarlılık, hat sanatı ve imza… ERSA’yı, yenilikçi kimliğiyle uluslararası alanda konumlandırmak için, markanın tüm öyküsünü yaşatmanın önemli olduğunu, kültürel birikimini görselleştirmek gerektiğini düşündük” diye devam etti.