Grohe, “Red Dot: Yılın Markası” Ödülünü Aldı



Global sıhhi tesisat ürünleri markası Grohe, “Red Dot: Yılın Markası” unvanını aldı. Red Dot Marka & İletişim Tasarımı 2019 jürisi birkaç gün boyunca, toplam 8.697 yarışmacıyı dikkatle inceledi, tartıştı ve değerlendirdi. Grohe, tasarım kalitesi ve kendi değerlerini farklı kanallardan tutarlılıkla iletebilmesi sayesinde jüri üyeleri tarafından ödüle layık görüldü.

Grohe AG CEO’su Thomas Fuhr, sonuçları değerlendirdi ve şunları söyledi; “Ödülden büyük bir memnuniyet duyduk. Bu ödülle, Grohe markası ve 150’yi aşkın ülkede, her gün sabahtan akşama kadar tutarlı bir marka deneyimini temsil eden çalışanlarımız da takdir edilmiş oldu. Ödül aynı zamanda, Grohe markası ve ürünlerine bütüncül bir bağlamda duygusal bir değer katmak için girdiğimiz ve markaya sıhhi tesisat sektörünün çok ötesinde bir anlam katan yeni yaklaşımı da onaylamış oldu.”

Reklam Goruntulenme Bolumu

Ödüllerin verileceği Red Dot Galası 1 Kasım 2019’da Konzerthaus Berlin’de 1.400 davetlinin katılımıyla gerçekleştirilecek.