Enerji içeceği Red Bull, İstanbul'da Haliç üzerinde düzenlediği hava gösterilerinin çok seyirci çekmesi ve ilginin satış rakamlarına yansıması üzerine yeni şovlar bulmak için harekete geçti.
Red Bull Türkiye ekibinin ilk etapta, İspanya ve Meksika'da çok sevilen 'boğa güreşi arenasında akrobatik motorsiklet' şovunu Türkiye'ye getirmeye çalıştığı öğrenildi.
Eşler yetenek avında
'X - fighters' adı verilen gösteride, dünyanın ünlü motokrosçuları arenada boğa güreşi yaparcasına hareketler sergiliyor, izleyiciler de boğa güreşinde gelenek olduğu üzere motorculara beyaz mendil sallıyor.
İstanbul'daki gösteriyi, denizin üzerine bir platform kurarak yapmayı düşünen Red Bull'un, gösteriye en uygun yer olarak da Haliç'i düşündüğü belirtiliyor.
Öte yandan, Kırmızı Boğa Eğitim Vakfı adı altında bir de vakıf kuran Red Bull'un, Türkiye genelinde destekleyecek yetenekli çocuk arayışına girdiği öğrenildi. Hemen her ilde bulunan Red Bull bayilerinin eşleri, bu arayışta özel görev üstleniyor. Vakıf, örneğin atlet, pilot ve hatta kaykaycı olma eğilimi gösteren yetenekli gençleri ilköğretimden üniversiteye kadar destekleyecek.
Satılan her Red Bull şişesinden 0.75 kuruşun vakfa aktarıldığı, vakıf bünyesinde şimdilik 32 öğrencinin bulunduğu belirtiliyor.
Müzik akademisi için yer bakılıyor
Türkiye'deki 50 milyon dolarlık enerji içeceği pazarının yaklaşık yüzde 75'ini elinde bulunduran Red Bull'un bir müzik akademisi kurma hazırlığında olduğu da öğrenildi. Akademi için İstanbul'da yer bakan şirket, bu binada DJ olma heveslisi gençlerin kullanımı için müzik aletleri sağlayacak.
Türkiye'de çok yaygınlaşan diyet ürün tüketme alışkanlığı uyarınca, Red Bull'un şekersiz diyet enerji içeceklerini de bir ay içinde Türkiye pazarına getirmesi bekleniyor.