Kale Grubu Yeni Mağazacılık Anlayışını İtalya’ya Taşıdı



Türk seramik sektörünün lider kuruluşu Kale Grubu, fabrika ve marka yatırımlarının bulunduğu İtalya’nın seramik üssü Sassuolo’da, konseptini yenileyip ürün çeşitliliğini artırdığı showroom’u ile atağa kalktı.

Kale Grubu Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı İhsan Karagöz, “Kale Italia şirketimiz için orta ve uzun vadede stratejik öneme sahip Sassuolo’da, İtalyan ve Türk markalı ürünlerimizi, yeni mağazacılık anlayışıyla tüketicilerin beğenisine sunuyoruz. İtalya’da süren operasyonumuzun sonraki adımı yeni bir showroom daha açmak olacak” dedi.  



Kale Grubu, İtalya’da satın aldığı markaları Edilcuoghi, Edilgress ve Campani’nin yanı sıra Türkiye’deki markaları Çanakkale Seramik, Kalebodur ve Kale ürünlerini; konseptini yenileyip ürün çeşitliliğini artırdığı İtalya’daki showroom’unda tüketicilerin beğenisine sunuyor.

Kale Grubu’nun yeni mağazacılık anlayışını İtalya’daki showroom’a taşıdıklarını belirten İhsan Karagöz, “Kale Italia şirketimizin bulunduğu İtalya’nın seramik üssü Sassuolo bölgesi, stratejik bir öneme sahip. Seramik sektörü için bir lojistik üs, teknoloji ve tasarımda tartışmasız lider olan Sassuolo bölgesinde üretim yaparak, bu endüstrinin bir parçası olduk. İtalya operasyonumuzu ‘Kale Italia-hub’ projesiyle sürdürüyoruz. Bu kapsamda Kale Italia tesislerini, orta ve uzun vadede tüm çevre pazarlara hizmet veren bir lojistik destek ünitesi olarak konumlandırdık. Kale Italia’nın bu konumu, bizim başta Almanya ve Fransa olmak üzere ana pazarlara ulaşmamızı kolaylaştırıyor” diye konuştu. 



İtalya’da ikinci showroom sırada

Yeni ürünler ve yenilenen satış noktalarıyla son yıllarda önemli adımlar attıklarını vurgulayan İhsan Karagöz, “Bugün Avrupa’nın 3’üncü, dünyanın 12’nci büyük seramik karo üreticisi olarak, 100 ülkede 400’ü aşkın ihracat noktasında Kale markalı ürünlerimiz satılıyor. Mağazalar zincirine önemli halkalar ekleyerek yurtdışındaki showroom sayısını 14’e çıkardık, 2014 yılı sonuna kadar bu sayıyı 23’e çıkarmayı hedefliyoruz. Yeni showroom’larımızla, uluslararası pazarlarda lokal dinamiklere uyumlu bir şekilde büyüyerek, yurtiçi-yurtdışı satış dengesini sağlayacağız. İtalyan ve Türk markalı ürünlerimizi sergilediğimiz İtalya’daki showroom’a, yakın dönemde bir yenisini daha ekleyeceğiz” dedi. 



Yeni mağazacılık anlayışıyla değişim sürüyor

Kale Grubu, Sassuolo (İtalya), Frankfurt-Giessen (Almanya), Abidjan (Fildişi Sahili), Dubai (Birleşik Arap Emirlikleri), Bağdat, Erbil (Irak), Bakü (Azerbaycan), Riyad (Suudi Arabistan), Tripoli (Libya), Beyrut (Lübnan), Girne, Magosa (KKTC), Hong Kong (Çin) gibi ticaret merkezlerinde açtığı showroom’ları ile önemli adımlar atıyor. Yeni mağazacılık anlayışı ile dünyanın dört bir yanında, teknoloji ve tasarımın bir araya getirildiği dev showroom’lar açan Kale Grubu; yenilikçi, çevre dostu ve fonksiyonel 3 binden fazla ürününü tüketicilere ve profesyonellere sunuyor.