Akbank Sanat Beyoğlu, Canan Dağdelen'in mimari ve onun insanlarla olan ilişkisine odaklandığı "KİTÂBESİ dot" sergisine ev sahipliği yapıyor. Dağdelen çalışmalarında, 'yerleşik düzen', 'modern göçebelik', 'küresel yaşamda mobilite' gibi çağımızın kavramlarını, mimari ve tarih ilişkisinde sorguluyor. Hasan Bülent Kahraman'ın küratörlüğünü yaptığı sergide, yapıtlar mekan ilişkisi ön plana alınarak, son derece özüne indirgenmiş, minimalist bir dil ile tasarlanmış.
Hasan Bülent Kahraman, sergi için kaleme aldığı 'Öteki Yapıt: Yazı ve Yazıt' başlıklı sunuş yazısında Dağdelen'in yapıtının, sanallık ve gerçeklik, iç mekân ve dış mekân, yazı görüntü, mimarlık ve görsellik arasındaki gelgitlerin ve karmaşık iç denklemlerin ortaya çıkardığı, kurguladığı düzlemlerden oluştuğunu belirtiyor.
Yapıtın mimesisle kurduğu derin ilişki ile şiirsellik ve pastoraliteye açıldığını söyleyen Kahraman, yapıtın kendisine ait gerçeklikle gerçeğin sanallık boyutundaki eklemlenişinin bu yapıtların özgül dinamiğini oluşturduğu üzerinde duruyor.