Kuzey Kıbrıs Tanıtım Atağında



Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, “Gerçek Akdeniz” sloganıyla yeni bir tanıtım atağı başlattı. KKTC Ekonomi ve Turizm Bakanı, her Türkiye vatandaşının en az bir kez Kuzey Kıbrıs’a gelmesini hedeflediklerini söyledi.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Türkiye’den KKTC’ye yönelik turist potansiyelini artırmak amacıyla “Gerçek Akdeniz” sloganıyla bir tanıtım atağı başlattı. KKTC Ekonomi ve Turizm Bakanı Erdoğan Şanlıdağ, Türkiye’den KKTC’ye gelecek her vatandaşa, kendi ülkelerindeymiş gibi hissedeceklerinin garantisi vererek “Kendi ülkelerindeymiş gibi, ama yurtdışında tatil yapacaklar” ifadesini kullandı.

Çıkış harcı da yok

Şanlıdağ, TC vatandaşlarının, Kuzey Kıbrıs’a gitmek için pasaporta, vizeye, yabancı paraya ve yabancı dile ihtiyaçlarının olmadığını, yurtdışı çıkış harcı ödemeden nüfus cüzdanlarıyla Kuzey Kıbrıs’a gidebileceklerini, üstelik Duty Free shoplardan diledikleri gibi alışveriş yapabilme hakkını da kullanabileceklerini belirtti.

Şanlıdağ, basın, açıkhava ve internetin son derece etkili ve planlı kullanıldığını ve bu kampanyayla, bu yaz tatil düşüncesi taşıyan Türk vatandaşları başta olmak üzere, her TC vatandaşının en az bir kez Kuzey Kıbrıs’a gelmesini hedeflediklerini söyledi. Kampanya kapsamında 10 ilde Kuzey Kıbrıs Tanıtım Günleri toplantıları yapılıyor.

Ülke logosu 3 sembol ile yenilendi

KKTC Ekonomi ve Turizm Bakanı Erdoğan Şanlıdağ, Kuzey Kıbrıs’ın akılda kalıcı ve yerleşmiş üç sembolü olan; kaplumbağası, güneşi ve portakalından esinlenerek, yepyeni bir ülke logosu yaptıklarını belirtti.