LG, Virüsleri Yok Eden Klima İçin Türkiye’de Pazar Araştırması Yapıyor

Beyaz eşyada Ortadoğu ve Afrika’nın birinci, Avrupa’nınsa beşinci pazarı olan Türkiye, LG’nin dikkatinden kaçmadı. Halen Türkiye pazarında cep telefonu, plazma ve LCD ürünleriyle yer alan ve Beko işbirliğiyle klima satışı yapan LG, beyaz eşyada yeni geliştirdiği ’Healthcare’ ürün serisi için Türk tüketicisinin nabzını yoklamaya başladı.

C vitamini koruyor
Bu alanda Türkiye’nin dünyada en cazip pazarlardan biri olduğunu söyleyen LG Electronics Genel Müdürü Andy Kim, “Türkiye’de 2007 yılı verilerine göre buzdolabı 2.1 milyon adet, çamaşır makinesi ve elektrik süpürgesi 2’şer milyon, mikrodalga fırın ise 240 bin adetlik bir pazar. Yeni ürün serimiz için Türkiye’deki pazarı incelemeye başladık. Yeterli talebi alabilirsek, ürünü Türkiye’de de satışa çıkarmayı düşünüyoruz” dedi.

Beyaz eşya pazarına çok farklı konseptte ürün sunacaklarını belirten Kim, “Klima, çamaşır makinesi, buzdolabı, fırın, elektrik süpürgesi, hava temizleyici gibi ürünlerden oluşan bu serinin en önemli özelliği insan sağlığını koruması. Örneğin yeni ürün serisindeki buzdolabı güneş ışığına yakın LED ışığı sayesinde C vitaminini ise 2.5 kat koruyarak yiyecekleri taze bırakıyor. Klimalar ise 1 saat içinde odadaki virüslerin yüzde 99’unu elimine ediyor” diye konuştu.