Marka Kente Destek



Marka Kent Stratejik Planı’nın hazırlanması için İzmir Kalkınma Ajansı’nın açtığı ihaleyi kazanan Art Grup önderliğindeki konsorsiyum, projenin ilk aşaması olan araştırma sürecini tamamladı.

İzmir Marka Kent Stratejik Planı’nın hazırlanması için İzmir Kalkınma Ajansı’nın (İZKA) açtığı ihaleyi kazanan Art Grup önderliğindeki konsorsiyum, projenin ilk aşaması olan araştırma sürecini tamamladı. Konsorsiyum üyeleri ve İzmir Kalkınma Ajansı uzmanları araştırma süresince 3 bin 300 kişi ile yapılan görüşme sonuçlarını İzmir Reklamcılar Derneği üyeleri ile paylaştı. Sohbet havasında geçen toplantıda İzmir ile ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.

Düşünce paylaşımı

Art Grup Eş Başkanı Fehmi Özkan “Araştırma sonuçlarının ilk halini Reklamcılar Derneği Üyeleri ile paylaşıyoruz. Meslektaşlarımızın düşünceleri ve katılımı olmadan hazırlanmış bir stratejik plan düşünülemez” dedi. Araştırma sonuçlarını İzmir Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu ile paylaşıp analizleri de yaptıktan sonra kamuoyuna açıklayacaklarını belirten Özkan “Şimdilik, İzmir için ‘çok fazla değeri olan, bu yüzden kendini yeterince anlatamayan şehir’ diyebilirim. Bu strateji sonucunda hangi değerlerini ön plana çıkarması gerektiğini sizlerle birlikte belirleyeceğiz.Bütün kurumlar İZKA’ya inanıyor ve tarafsızlğına güveniyor” dedi.