Markalı Mobilya Tüketiciye Güven Veriyor



İç pazar hacmi 7,5 milyar dolar seviyesine ulaşan mobilya sektöründe, markalı mobilya rüzgarı esmeye devam ediyor. Uzun ömürlü, kaliteli, ekonomik ve özgün tasarıma sahip markalı mobilyaya tüketicinin gösterdiği yönelim her geçen gün artıyor. Sektörün cirosal bazda yüzde 50’sini aşkın kesimini temsil eden MOSDER, 'mobilya alırken markasına bakın' çağrısını sürdürüyor.

Markalı mobilyanın tüketicide yarattığı güven, mobilya sektörünü hareketlendirdi. Uygun fiyat, kalite, dayanıklılık, özgün tasarımın yanı sıra ödeme kolaylığı ve taksit avantajı sunan markalı mobilyalar tüketiciden yoğun talep görüyor. Üyesi 35 mobilya markası ile sektörün nabzını tutan Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), tüketicilere mobilya alırken markalı mobilya tercih etmelerini öneriyor. 

İki yıldan başlayan garanti süresi ile tüketicinin işi şansa bırakmasını engelleyen markalı mobilya üreticileri, evde montajlama, ücretsiz nakliye, satış sonrası servis, özgün tasarımlı ürün çeşidi, uygun fiyatlar ve ödeme seçenekleri sunuyor.

MOSDER, markalı mobilya alırken tüketicinin uzun ömürlülük, hijyeniklik, ergonomiklik, garanti, ücretsiz montaj ve nakliye, kalite, ekonomiklik, işlevsellik, alternatiflilik, teknolojiklik, özgün tasarım gibi özelliklere dikkat etmesini öneriyor. MOSDER’in Nielsen Araştırma ile gerçekleştirdiği 'Tüketicilerin Mobilya Tercihleri ve Satın Alma Kararları' başlıklı araştırma sonuçları da, tüketicilerin yüzde 75’inin markalı mobilyayı tercih ettiğini ortaya koymuştu.