Mobilyasını MODOKO'dan Alan Tüketici Güvence Altında
MODOKO, üyesi bulunan mağazaların
ürünlerini güvence altına aldı. Bundan böyle MODOKO’dan mobilya satın alan
tüketici, ürününde hata olması halinde kısa sürede değişim ya da iade
yapabilecek. MODOKO Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik,
bünyesinde bulunan mobilya mağazalarının hâlihazırda müşteri memnuniyeti için
ellerinden geleni yaptıklarını, ancak bu tutumu güvence altına almanın da bir
özgüven meselesi olduğunu söyledi.
Firmalarla tek tek anlaşma yaparak uygulamayı hayata geçirdiklerini anlatan
Özçelik, “Karşılığında da mağazalarına asmaları için üzerinde 'Bu iş yeri MODOKO
güvencesi altındadır' yazılı güvence belgesi veriyoruz. Bugüne kadar bir sıkıntı
yaşamadık. Ama ola ki firma, hatalı bir ürünü tüketiciye sunar ve kendini haklı
görmeye devam ederse, kendisine para cezası kesebiliyoruz. Kısa süre içinde
MODOKO’daki bütün firmaların vitrininde güvence belgesini görebileceksiniz. Bu
konular için Tüketici Mahkemeleri var. Ama süreç çok uzun sürüyor ve vatandaş
bununla uğraşamıyor, mağdur oluyor. Biz bu mağduriyeti gideriyoruz. Bu uygulama
sektörümüzde bir ilktir. Dileriz ki tüketicinin daha güvenli alışveriş
yapabilmesi için yaygınlaşır. Ayrıca MODOKO'ya mobilya almaya gelenler dışarıdan
vitrinlere bakarak hangi firmada bu belge var ya da hangisinde yok görebiliyor.
Yine internet sitemizden güvence belgesi verdiğimiz firmaları görmeleri mümkün”
dedi.
Müşteri şikayeti olmayan firmalara takdir
Etem Özçelik, müşteri şikayeti almayan firmalara da takdir belgesi
verdiklerini ifade ederek “Amacımız müşteri memnuniyetini artırmak ve güvence
duygusunu iki katına çıkarmak. Yaptığımız tüm uygulamaların temelinde müşteri
memnuniyeti yatıyor. Bu uygulama bünyemizde olan mağazaları da teşvik ediyor”
diye konuştu.