RainSoft 2011’de Türkiye Pazarında Yüzde 25 Büyüme Hedefliyor
Su arıtma sektörünün lider oyuncularından RainSoft,
Türkiye’de 2011 yılına hızlı girmeyi planlıyor. 2010 yılını 2 milyon ciro ile
kapatacak olan RainSoft Türkiye, 2011 de cirosunu 2,5 milyon
euroya çıkarmayı hedefliyor. 1995 yılından bu yana Türkiye’de hizmet veren
RainSoft, bugün farklı sahalarda ve farklı ihtiyaçlara hitabeden 900 farklı ürün
ve modelle tüketicisinin 'su arıtma' ile ilgili her türlü ihtiyacına cevap
verebiliyor. Türkiye’de 50 bin evde şebeke suyunu arıtan RainSoft, 2011 yılında
cirosal bazda yüzde 25 büyümeyi hedeflerken müşteri sayını da 51 bin’e çıkarmayı
planlıyor. Şu anda 100 kişiye istihdam sağlayan RainSoft Türkiye çalışan
sayısını 2011 yılında 130 çıkaracak.
RainSoft’u rakiplerinden ayıran özelliklerin başında kalite, teknik servis
ağının gücü, teknik gelişmeleri sürekli takip etmesi ve 'ömür boyu garanti'
vermesi geldiğini belirten RainSoft Türkiye Genel Müdürü Selim
Erdoğan, su arıma sisteminin sağlık açısından önemini şöyle
açıklıyor:
''Normal şartlarda 4 kişilik bir aile haftada 3 damacana su alır, ayda
100-150 lira, yılda 1200-1800 lira öder. Su arıtma sistemi kendisini 1,5-2 yılda
amorti ediyor. Ayrıca müşteri, damacana ile aldığı 270 litre suya ayda 100 lira
öderken, su arıtma sistemi günde 200 litre su üretiyor. 100 litresini uykuda
geçirsek bile 100 litresi ile sebze meyve yıkamalarında, çay, kahve,yemeklerde
yararlanıyoruz. Bu da günde 100 litre den ayda 3bin litre yapar . Müşteri,
günde 100 litreden 3 bin litre suyu bir yıl sonra 20 liraya almaya
başlıyor.''
Erdoğan, Türkiye'de su arıtma piyasasında satılan cihazların büyük bölümünde
Dünya Su Kalite Birliği onayının olmadığına dikkat çekiyor.