Rasch, İlk Bayi Toplantısını Boğazda Gerçekleştirdi!



Rasch, İstanbul‘da ilk bayi toplantısını 24 Haziran Perşembe gecesi gerçekleştirdi. Rasch’ın Türkiye Distribütörü Hanna Brand Management tarafından boğazda tekne yemeği konsepti ile düzenlenen etkinliğe iş dünyasının katılımı yüksek oldu. 180 özel davetlinin katıldığı etkinlikte konuklar, Rasch’ın yeni koleksiyonlarının kartelalarını inceleme fırsatı buldular.

Hanna Brand Management Genel Müdürü Oğuzhan Özden, “6 ay gibi kısa bir sürede tüm bayilerimizle aramızdaki samimi ve sıcakkanlı ortam sayesinde bir 'aile' olduğumuza inanıyorum. Kısa sürede hep beraber bu piyasada Rasch markasını hakettiği konuma getirdik ve şimdi daha ilerisi için tüm gücümüzle çalışacağız. Sene sonuna kadar pazarın lideri olmak konusundaki ısrarımız, tüm kararlılığımızla devam etmektedir” şeklinde konuştu.

Oğuzhan Özden’in konuşmasının ardından, Rasch bayileri arasında en iyi vitrin tasarımı, en iyi mağaza içi tasarım gibi belirlenen sekiz farklı kategori için ödüller, bayilere takdim edildi.