Schindler,
Türkiye'deki yaygın ve profesyonel servis ağını tek bir çağrı merkezinde
topluyor. Türkiye'nin her noktasında aynı hız ve hassasiyetle servis hizmetleri
sunabilmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyabilmek amacıyla
Schindler, Çağrı Merkezi’ni hayata geçirdi. Böylece, binlerce
asansöre ve yürüyen merdivene yapıştırılan özel sistem numaralarıyla, tüm
ürünler anında takip edilebilecek, her türlü tüketici arıza ve şikayetleri takip
edilecek. Asansör ve yürüyen merdivenlere ilişkin tüm arıza ve servis istekleri
Türkiye'nin her yerinden 444 88 90 numaralı telefona sistem
numarası ile bildirmeniz yeterli olacak. Schindler Genel Müdürü Mike
Jackson, “Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerin memnuniyetini
daha da artırmayı istiyoruz. Schindler olarak, bu hizmetle birlikte yerel
kontak noktalarını merkezileştirmeyi hedefliyoruz” dedi.