Silverline’nin Yeni Hedefi Amerika ve Çin



Ankastre mutfak markası Silverline, 16-18 Nisan 2010 tarihleri arasında Chicago’da düzenlenen Uluslararası Mutfak Banyo Endüstri Fuarı 'Kitchen Bathroom Industry Show'daydı. Mutfak ve banyo ekipmanlarından, cam, çerçeve, mutfak mobilyaları ve yan sanayi aksesuarlarına kadar birçok ürünün sergilendiği dev fuarda Silverline, son teknoloji ile üretilmiş sertifikalı ürünlerini ziyaretçilerin beğenisine sundu.

Fuara, Silverline Endüstri ve Ticaret A.Ş CEO’su Mustafa Laçin de katıldı. Ürünlerin 'UL Sertifika'lı olmasının önemini katılımcılarla paylaşan Laçin, Silverline davlumbazlarının da 'UL Sertifikalı' ürünler olduğunun altını çizdi ve müşterilerine güvenlik konusunda da son teknolojiyi sunduklarını belirtti.

Mustafa LaçinSilverline’ın yeni ihracat hedefi Amerika ve Çin

Silverline’ın 46 ülkeye ihracat yaptığına işaret eden Mustafa Laçin, kriz yılı olmasına rağmen 2009 yılında 750 bin parça üretim yaptıklarını ve 20 ülkeye daha ihracata başladıklarını belirten Laçin, “Halka arzla birlikte kendilerine güvenen yatırımcılarla daha da büyüyeceğiz. Çıtayı yükseltmeyi amaçlıyoruz. İhracatta hedeflerimiz global pazarlar. Önceliğimiz Amerika kıtası ve Çin`dir” dedi.

Türkiye 'ankastre'de global pazarların 10 kat gerisinde

Türkiye'de ankastre ürün gamındaki pazar payının, aldıkları ödüller ve katıldıkları fuarlarla güçlendiğini, kalıcı ve aranan bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini de belirten Laçin, Türkiye’deki ankastre mutfak sektörünü de değerlendirdi. Laçin: “Bugün Türkiye`de ankastre mutfak ürünleri, elektrikli ev aletleri pazarının sadece yüzde 3`ünü kapsıyor. Bu oran global pazarda ise yüzde 35-40 oranlarındadır. Uzmanlar, ankastre pazarının Türkiye`de önümüzdeki 5 yıl içerisinde 3-4 kat büyüyeceğini öngörüyor. Silverline olarak bu yıl marka ve pazarlama çalışmalarımız artacak. 2010 yılında 70 milyon dolar ciro hedefliyoruz. Türkiye’de de pazarın büyümesine katkı sağlayacağız.” dedi.