Uluslararası Süs Bitkileri, Peyzaj ve Yan Sanayileri İhtisas Fuarı Eurasia Plant Fair/Flower Show İstanbul



Geçtiğimiz yıl 11 ülkeden 163 katılımcı firmayı, 52 ülkeden 15 bin ziyaretçi ile buluşturan, yeni yabancı ziyaretçi oranı yüzde 88,5 ile rekor düzeye ulaşan Uluslararası Flower Show İstanbul, Kasım ayındaki organizasyonda, süs bitkileri sektörünün ihracat hedeflerine katkı sağlamaya devam edecek. Süs bitkileri sektörünün üretim bölgeleri olan İstanbul, İzmir, Yalova, Sakarya, Adana, Antalya ve Ankara’da üretici firmalar ile bir araya gelen Tarsus Turkey, Flower Show İstanbul 2019 hazırlıklarını, toplantılardan çıkan ihracat odaklı büyüme hedefi doğrultusunda sürdürüyor. Bu kapsamda fuarın özellikle yurt dışı pazarlama çalışmalarına ağırlık veren firma, son olarak Almanya’da düzenlenen IPM Essen’de stand açarak Flower Show 2019’u tanıttı.

Reklam Goruntulenme Bolumu

Geçen yılki fuarı en çok ziyaret eden on ülkenin sırasıyla Bulgaristan, Irak, Suudi Arabistan, İtalya, Ürdün, Gürcistan, Hollanda, Tunus, Cezayir ve İran olduğu bilgisini veren Tarsus Turkey Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Gültekin Gökgül, sektörün yeni pazar beklentileri doğrultusunda Kasım ayındaki organizasyona da önemli sayıda yurt dışı ziyaretçi çekmeyi hedeflediklerini söyledi.

Uluslararası Flower Show İstanbul 2018 kapsamında ilki düzenlenen Peyzaj ve Kentsel Tasarım Panel ve Konferansları, ziyaretçiler tarafından yoğun ilgiyle takip edilirken, Tarsus Turkey, 2019 buluşmasında da sektörün gündemlerine yönelik zengin içerikli bir konferans programı planlıyor.