VitrA ve Artema'ya Yeni Logo



Sunduğu yaratıcı tasarımlar, estetik ve teknolojik üstünlüğü, yüksek ürün gamı ve hizmet anlayışı ile müşterilerinin yaşam kalitesini yükseltmeye odaklanan VitrA, tasarım alanındaki girişimlerinin ve uluslararası global bir marka olma stratejisinin gereği olarak logosunu yenileme kararı aldı.

VitrA'nın yeni logosu 6 aylık bir çalışma sonunda tamamlandı ve her aşamasında gerek yurtiçi ve gerekse yurtdışında müşterilerin fikirlerinin alındığı focus grup analizleri yapıldı. Böylece yeni logo tasarımının müşteride yarattığı duygu test edilerek alınan geribildirimlere uygun değişiklikler yapıldı ve müşterinin fikirlerini de dikkate alan yeni logo doğdu. VitrA'nın yeni logosu, Ross Lovegrove tarafından tasarlanan İstanbul Koleksiyonu'nun UNICERA Seramik ve Banyo Fuarı'ndaki lansmanı ile birlikte kullanılmaya başlanacak.

Artema'nın yeni logosu ise marka değerlerinin temellerini oluşturan tasarım, teknoloji ve mühendislik yönlerini ortaya çıkaran bir su teknolojileri markası olduğunu vurgulayacak şekilde tasarlandı. Banyo armatürleri, banyo aksesuarları ve mutfak armatürleri sektörünün lider markası Artema da yeni logosunu Ross Lovegrove tarafından tasarlanan Istanbul Koleksiyonundaki ürünlerinin Nisan ayındaki lansmanı ile kullanmaya başlayacak. Artema, yeni ve çağdaş logosu ile banyo dünyası için VitrA ile birlikte çözümler üretmeyi sürdürürken, ileri tasarım ve üstün teknoloji ürünü armatürlerini mutfak dünyasında da sunmaya devam edecek.

Ambalajdan garanti belgesine, kullanma kılavuzundan dış cephelerdeki tabelalara, internet sitesinden şirket personelinin kartvizitine kadar uzanan bu büyük değişimin tüketici ile iletişimi aksatmayacak yumuşak bir geçişle yapılması hedefleniyor. 24 ay içinde tamamlanacak proje ile VitrA Artema Yetkili Satıcı cephelerinde yeni logo ile pekişen çağdaş tasarım anlayışı vurgulanacak.

www.vitra.com.tr

www.artema.com.tr