Endüstriyel harçlar alanında 35 ülkede faaliyet gösteren Saint-Gobain Weber, zaman içerisinde
değişen kullanıcı alışkanlıkları, teknolojik gelişmeler ve farklı kullanıcı
profilleri arasında yaptığı kapsamlı araştırmalar doğrultusunda internet
sitesini yeniledi. Müşteri memnuniyetini öncelikleri arasında değerlendiren
firma, modern, kullanıcı dostu, zengin içerik ve teknik alt yapıya sahip yeni
internet sitesiyle kullanıcılarına sunduğu hizmet kalitesini artırmayı
hedefliyor.
Kullanıcılar yeni internet sitesinin ana sayfasında yer alan faaliyet
alanları bölümünden ilgilendiği alanı seçerek o ürün grubu ile ilgili
istediği tüm bilgilere kolayca ulaşabilecekler. Yeni sitede her faaliyet alanı
sayfası üç ana bölümden oluşuyor. 'Projem için teknik
destek' bölümünden, yapıların proje ve inşaat aşamasında ihtiyaç
duyulabilecek teknik bilgi föyleri, kalite belgeleri, test raporları, detay
çizimleri ve referans bilgilerine ulaşılabiliyor. 'Projem için doğru
çözümler' bölümünde ise kullanıcıların ürün seçimini kolaylaştırmak
amacıyla hazırlanan çeşitli ürün seçim tabloları ve sık rastlanan problemlere
sunulan çözüm önerileri yer alıyor. Daha çok ürünlerin uygulamaları ile ilgili
bilgilerin yer aldığı 'Doğru uygulama için' bölümünden yüzey
teşhisi, ürün uygulamaları, uygulama filmleri ve 'Weber Akademi' eğitim
faaliyetlerine ulaşılabiliyor. Her sayfada o ürün grubuyla ilgili haberlere yer
veriliyor ve 'Weber Köşesi' bölümünde de dikkat çekilmek
istenen ürün veya servislerle ilgili bilgiler yer alıyor.
Kullanıcılar, weber.com.tr'ye üye olarak
Weber’in sunduğu çeşitli kartela, katalog ve broşürlerden
talepte bulunabiliyorlar. Sitenin 'İnsan Kaynakları' bölümünde Weber’deki
kariyer fırsatlarına yer veriliyor.