Yapı Kataloğu 2007 Büyük İlgi Gördü



Yapı-Endüstri Merkezi tarafından hazırlanan Türk yapı sektörünün temel başvuru kaynağı olan, sektördeki ilk ve tek, süreli malzeme kataloğu olma özelliğini taşıyan “Yapı Kataloğu 2007”, yayına çıkmasının ardından gösterilen büyük ilgiyle, satışta rekor sayıya ulaştı.

Yapı sektörünün başvuru kitabı Yapı Kataloğu 2007, 2-6 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen 30. Uluslararası Yapı/Turkeybuild 2007 İstanbul Fuarı’nda satışa sunuldu. Yayına çıkışının ilk beş gününde 7.000 adet kullanıcıya ulaşan katalog büyük beğeni topladı. Katalogdan malzeme seçerek projelerinde bu malzemeleri kullananların doldurup yolladığı formlarla, katalog kullanımı hakkında bilgileri derleyen YEM Yayın yetkilileri, günde ortalama 30 ila 40 kişiden bu konuda geri dönüş aldıklarını belirtiyorlar.

Bu durum, yayınından bu yana geçen kısa süre içinde bile, katalog kullanıcılarının katalogu alır almaz malzeme seçimi konusunda bu kaynaktan yararlandıklarını gösteriyor. Katalog hakkında görüşler için de araştırma amaçlı yapılan anket çalışmasında gelen binlerce yorumda, kataloğun yeni formatının ve içeriğinin çok beğenildiği ve etkin olarak kullanılabildiği ifade ediliyor.

Yeni ve kaliteli malzemelerin seçimine, alternatiflerin karşılaştırmalı olarak değerlendirilmesine imkan sağlayan Yapı Kataloğu 2007, sektörde malzeme seçiminin, yeni malzemelerin, çeşitliliğin önemini anlatmak gibi bir misyon da taşıyor. Kataloğun etkin kullanımı, katalogda yer alan 800 firmanın da yüzünü güldürecek.

Tek cilt halinde yayımlanan “Yapı Kataloğu 2007”nun içeriği de, kullanıcının aradığı ürüne daha kolay ulaşmasını sağlayacak şekilde tasarlandı. Bu tasarım sayesinde, kullanıcı, aradığı ürünü aynı bölümde yer alan, farklı marka ve modelde alternatifleri arasından seçme şansına sahip. Türk yapı sektöründeki ürünleri bilimsel, teknik ve ticari bir şekilde, bütün ayrıntılarıyla, ilgili bütün kuruluşlara, teknik elemanlara ve tüketicilere tanıtmak amacıyla hazırlanan “Yapı Kataloğu 2007”, zengin içeriği ile tüm yapı sektörüne yüzlerce farklı seçeneği birarada sunuyor.

“Yapı Kataloğu 2007”de tek ciltte 800 firma, 3.130 marka, 1.970 ürün tipi, 10.180 ürün bulunuyor. Ürün tabanlı bir sıralama sistemine sahip olan yeni katalogda ürünler türüne veya markasına göre bulunabildiği gibi, benzer ürünler bir arada görülerek karşılaştırma yapılabiliyor. Boyutu, sıralama sistemi, sayfa biçimi, periyodu ve üretim mantığı ile içinde bulunduğumuz bilgi çağının ve sektörün gereksinimleri doğrultusunda geliştirilen “Yapı Kataloğu 2007” yeni yapısıyla kullanıma sunuldu. Daha önce iki yılda bir yayımlanan “Yapı Kataloğu 2007”, malzeme sektöründeki yeni ürünleri, kullanıcılara anında yansıtabilmek için bundan sonra her yıl yayımlanacak.

Kataloğu Harbiye’deki Yapı-Endüstri Merkezi’den veya Yapı Kitabevi'nden
almak mümkün.