Yenilenen VitrA.com.tr Yayında



Global pazarlardaki 40 yılını geride bırakan Eczacıbaşı VitrA markası, “Küresel düşün, yerel hareket et” taahhüdü kapsamında planladığı yeni internet sitesini VitrA.com.tr adresinde yayına aldı. Tasarıma, ilhama ve işlevselliğe odaklanılan yeni sitede, her şeyin merkezine kullanıcılar koyuldu, en güncel tasarım trendleri ve akıllı teknolojiler kullanıldı. Oluşturulan global ama yerel ve sürdürülebilir yapı, Türkiye’den başlayarak yıl sonuna kadar markanın tüm internet sitelerine taşınacak.

Projenin liderliğini üstlenen VitrA Dijital Pazarlama ekibi adına yapılan açıklamada, “Projede, çoklu kanal bakış açısıyla kullanıcı deneyim ve performansını artırmayı, müşteri odaklı yapı ve işlevler oluşturmayı, segmente verilerle kişiye özel içerikler sunmayı ve yapay zeka, gelişmiş analitikler gibi ileri teknolojilerden yararlanmayı hedefledik. Kontrolü merkeze alırken, yereldeki özelleştirmelerin önünü açtık. Disiplinler ve ülkeler arası bir işbirliğinin ürünü olan internet sitesi için yeniden tasarlanan arayüzün, hem küresel tasarım standartlarına hem de yerel kullanıcıların incelikli tercihlerine uygun olmasını sağladık” denildi.

Merkezi kontrol, yerel geliştirme
Yenilenen VitrA.com.tr ile dijital deneyimler, yerel bağlamlara göre uyarlandı. Ölçeklenebilirlik, hız optimizasyonu ve güçlendirilmiş güvenlik hedeflendi. Farklı kullanıcı profilleri değerlendirilerek küresel bir bakış açısı yerelleştirilmiş bir yaklaşımla entegre edildi. Bu kapsayıcı stratejiyle paydaşların aktif katılımı sağlanarak her projenin başarısına anlamlı katkıda bulunma fırsatı elde edildi.

Tasarım ve kullanıcı deneyiminin, tüketici ve profesyonel hedef kitlenin ihtiyaçları gözetilerek geliştirilen yeni nesil internet siteleri, VitrA’nın güncel tasarım dilini yakalamasını mümkün kılıyor. Yenilenmenin sağlayacağı kazanımların arasında kullanıcıya özel içerikler, yapay zeka destekli dijital asistan, stok ve teşhir ürün bilgisiyle desteklenmiş lokasyona göre satış ve servis noktası yönlendirmeleri, gelişmiş esnek arama motoru deneyimi, ürün karşılaştırma araçları, veri temelli ürün öneri mekanizmaları yer alıyor.