Var olan dört yıllık sürenin bile yeterince iyi değerlendirilemiyor. Yoğun, nitelikli bir süreç planlaması ile dört yıllık süre yeterlidir.
Ziyaretçi
24 HAZ 2004
SÜRE İNSANLARIN GÖRÜŞ ALANINI KISALTACAKTIR 4 YIL EGİTİMDE OKULLARA İŞ DÜŞMEK TEDİR ZATEN ALT YAPI OLAYINI ÖĞRENCİ 4 YILDA ALMIŞTIR ACILMASI İÇİN STAJLA EGİTİMİ UZUN TUTABİLİNİR FAKAT GÜNÜMÜZDE BU ALANDA STAJ YERLERİ KISITLI BUNLAR ARTIRILMALI VE DESTEKLENMELİDİR MİMARA SAHİP CIKILMALI
Ziyaretçi
24 HAZ 2004
mimarlik egitimi çok kapsamli ve uygulamaya dayali olmasi gereken bir egitimdir. bu özellikleri pekistirmek icin sürenin artirilmasi gerektigini düsünüyorum.
Ziyaretçi
22 HAZ 2004
4 YILLIK EĞİTİM SÜRESİNDE ÖĞRENCİLERİN GEREK UYGULAMA GEREKSE TEORİ VE TASARIMDA GELİŞİMLERİNİ TAMAMLAYAMADIKLARINI GÖZLEMLEMEKTEYIM EĞİTİMİN EN AZ 2 SENE DAHA UZATILMASI TARAFTARIYIM.
Ziyaretçi
22 HAZ 2004
zihniyetin değişmesi gerekiri daha çok staja ve özgür düşünceye ihyiyaç var
Ziyaretçi
18 HAZ 2004
cok yoğun olarak verilen dersler başarıdan çok başarısızlık getirir, öğrncilerin sosyal hayatı kalmıyor. Sürenin uzaması daha rahat geçirilen bir öğrencilik, sosyal hayat ve başarı getirecektir. Nasıl olsa okul süresi uzamakta