Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Markasını değiştirdi 20 ülkeye birden girdi

Fıratpen adıyla ihraç ettiği pencere sistemlerinin markasını Win House, ‘‘Made in Turkey’’ damgasını da ‘‘Made in Europe’’ diye değiştirmesi, Fırat Pl

Hürriyet/Erkan ÇELEBİ



ıratpen adıyla ihraç ettiği pencere sistemlerinin markasını Win House, ‘‘Made in Turkey’’ damgasını da ‘‘Made in Europe’’ diye değiştirmesi, Fırat Plastik'e Doğu Avrupa ve Türk Cumhuriyetleri'nin kapısını açtı. Bir gecede değişen markayla 20 yeni pazar kazanan firma, ihracatını da ikiye katladı.

Fırat Plastik, Fıratpen adıyla ihrac ettiği pencere sistemlerinin markasını Win House, ‘‘Made in Turkey’’ damgasını da ‘‘Made in Europe’’ diye değiştirince, bir anda 20 yeni pazar kazandı. Bir gecede gerçekleştirilen bu operasyon sonucunda, Fırat Plastik'in 10 milyon dolarlık ihracatı da, 20 milyon dolarlık hacme ulaştı.

Fırat Plastik'in 1600 milimetre çapındaki depreme ve basınca dayanıklı dev polietilen içme su borularını üretmek için Avusturya Cincinnati firmasına yaptırdığı makine, Viyana'da düzenlenen bir sempozyumla tanıtıldı. Fırat Plastik Genel Müdür Yardımcısı Güney Güner ve Fabrika Müdürü Abdullah Demir, yüksek yoğunluklu polietilen boruların deneme üretiminin de gerçekleştirildiği tanıtımda, Türk ürünlerinin kötü imajı yüzünden bir türlü giremedikleri Doğu Avrupa ve Türk Cumhuriyetleri'nin kapılarını ürünlerine nasıl açtıklarını da anlattı.

Yaşanan ekonomik krizin ardından yeni pazar arayışlarına girdiklerine dikkat çeken Güner ve Demir, ‘‘Ancak, Doğu Avrupa ve Türk Cumhuriyetleri'nin Türkiye'den ihraç edilen ürünlere ön yargıyla bakmaları, bu arayışımızın önünde büyük engel oluşturdu. Sonunda, bir Türk markasıyla bu pazarlara giremeyeceğimizi anladık. Biz de, ilk önce Fıratpen adıyla ihraç ettiğimiz pencere sistemlerinin markasını Win House olarak değiştirdik. Ayrıca, ihraç ürünlerimize Made in Turkey' damgası yerine, bir Avrupa ülkesi olmamızdan da yararlanarak Made in Europe' damgasını bastık. Bir gecede gerçekleştirilen bu operasyon, bir anda 20 yeni pazar kazanmamızı sağladı. Böylece, pencere sistemi ihracatımız da 10 milyon dolardan 20 milyon dolara çıktı’’ dediler.

http://www.yapi.com.tr/haberler/markasini-degistirdi-20-ulkeye-birden-girdi_711.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!