Vaillant, çeşitli illerde düzenlediği toplantılarla
Vaillant Tüketici Club üyeleriyle bir araya geldi. İzmir,
Edirne, Çanakkale, Balıkesir, Bursa, Samsun, Eskişehir ve Kayseri’de düzenlenen
Tüketici Club toplantılarına, Türkiye Country Manager’ı Christoph M.
Grosser, Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın
ve Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila’nın
yanı sıra yüzlerce Tüketici Club üyesi katıldı. Toplantılarda, Vaillant
yöneticileri tüketicilerin ürünler ve hizmetler hakkındaki görüş ve önerilerini
dinleyerek yeni hizmetler hakkında onları bilgilendirdi. Tavsiyeleri sonucu ödül
almaya hak kazanan Tüketici Club üyeleri, teşekkür plaketleriyle
ödüllendirildi.
Grosser: Tüketiciler, Vaillant ailesinin bir
parçası Christoph Grosser,
tüketicilerin Vaillant ailesinin bir parçası olduğunu ve bu birlikteliği
sağlamlaştırmak için Vaillant Tüketici Club çatısı altında pek çok etkinlik ve
sürprizler hazırladıklarını dile getirdi. Tüketicilerin isteklerini
değerlendirip ölçümler yaparak sürekli kendilerini geliştirmeye yönelik
çalışmalar yürüttüklerini sözlerine ekleyen Grosser ayrıca, Vaillant’ın yüzde
yüz müşteri memnuniyetini öncelikli hedef olarak gördüğünü Vaillant Tüketici
Club’ün de bu amaçla 1994 yılından bu yana faaliyetlerini sürdürdüğünü belirtti.
Club’ün amacını, tüketiciyle Vaillant’ın daha çok kaynaşması, tüketici
problemlerinin anında çözülmesi, tüketici haklarının Vaillant bünyesinde
korunması, tüketiciye verilen hizmetlerin daha iyi analiz edilebilmesi,
tüketicinin Vaillant’ın satış sonrası hizmet organizasyonundan en iyi şekilde
yararlanması olarak ifade etti.
Levent Taşkın: Geleceğimizi tüketicilerin beklentileri
şekillendiriyor
Levent Taşkın da, kullanıcıların cihazdan, yetkili
satıcıdan, satış sonrası hizmetlerden memnuniyetlerini ölçmek amacıyla Tüketici
Club toplantılarının yapıldığına değinerek, tüketicilerin Vaillant’tan
beklentilerini öğrenerek geleceğe yönelik çalışmaların bu sonuçlara göre
yönlendirildiğini belirtti. Levent Taşkın, Vaillant kombi, kazan veya klima
kullanan tüm tüketicilerin ücretsiz olarak bu 'club'e üye olabileceklerini ifade
etti. Vaillant Tüketici Club’ünün Türkiye genelinde 300 bini aşkın üyesi
bulunuyor.
Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila da katılımcılara
Vaillant’ın servis yapılanması hakkında bir sunuş yaptı. Babila konuşmasında,
pazara sundukları yüksek teknolojili akıllı cihazlar için kalite standardı
yüksek servis hizmeti sağlanması gerektiğini belirtti. Kurulduğu yıldan bu yana
Vaillant’ın kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis teşkilatıyla tüketici
memnuniyetini en üst düzeye taşıdığını sözlerine ekledi.
Vaillant Tüketici Club üyeleri, Vaillant ürünlerini tavsiye ederek yeni
müşteri kazanılmasını sağladıklarında puan kazanıyor. Her tavsiyede alınan ve
biriken Puanlarla, üyeler birbirinden değerli armağanların yer aldığı Tüketici
Club Ödül Katalogu’ndan cumhuriyet altınından, elektrikli ev eşyalarına,
yurtdışı seyahatlerinden bakım sözleşmelerine kadar çeşitli armağanlara sahip
oluyorlar.
|