Ricoh'tan Akıllı Çözümler
Bir dolaptan çok daha fazlası olan Ricoh Akıllı Dolapları, işletmelere birden fazla yarar sağlamasının yanı sıra, Akıllı Envanter Dolapları ile yeni bir kontrol düzeyi getiriyor.
Akıllı Dolap nedir?
Akıllı Dolaplar, işyerleri için esnek saklama alanlarıyla en yeni ağa bağlı teknolojinin yenilikçi bir birleşimidir. Bu cihazlar, 7/24 yönetilebilir erişim, kullanımın uçtan uca takibi, yeni daha verimli iş prosesleri, otomasyon ve eksiksiz yönetim raporlaması sunan gelişmiş depolama çözümleri sağlar. Bu ürünler, güvenlikten ödün vermeyen güçlü ve dinamik saklama çözümleri sunmak için çeşitli uygulama alanlarına sahiptirler. Tümleşik yazılım sayesinde zaman alıcı aktiviteleri otomatik hale getirir ve yeni verimli prosesler uygulamaya alır. Akıllı Dolaplar, gelen posta ve paketleri yönetmekten, ekipmanların değerli cihaz veya stoğunu denetlemeye kadar işinizin bir çok alanını daha kolay ve verimli idare etmenizi sağlayacaktır. Akıllı Dolaplar ayrıca izlenebilirliği ve idari işlemleri kolaylaştırır, kullanıcılara ve tesis yönetimine daha fazla esneklik ve kullanım kolaylığı getirmek üzere diğer akıllı cihazlarla bağlantı sağlar. Bir dolaptan çok daha fazlası olan Ricoh Akıllı Dolapları işletmelere şunları sağlar: • Kolay kullanım ve esneklik • Daha yüksek güvenlik ve daha iyi yönetim • Yeni süreçler ve verimlilik • Uçtan uca kullanıcı şeffaflığı ve yönetimi • Farklı güvenlik seçenekleriyle 24 saat erişim • Raporlama ve sorumluluk izleme İşletmelerin Neden Akıllı Düşünmesi Gerekiyor? İşletmeler daha yeni ve daha çevik yollarla çalışmaya devam ettikçe, çalışanların gereksinimleri de değişir. Mobil çalışanlar ve ziyaretçiler, kişisel eşyaları için güvenli günlük depolama alanı sağlayan bir ofis ortamına gerek duyar. Benzer şekilde, esnek çalışma arttıkça, bu durum posta odasına gelen posta ve paket hacimlerini de etkileyerek mevcut iş süreçleri üzerinde daha fazla baskı oluşturur. Kimin sorumlu olduğu belli posta ve paketleri işlemek için bir denetleme zinciri gerekir, bu nedenle esnek saatlerde ve konumlarda çalışanların bulunması, birikmiş işlere ve verimsizliklere neden olabilir. Son olarak, kırtasiye, BT ekipmanı veya PDA’lar gibi mali açıdan değerli varlıkları ve envanteri işlemek için harcanan zaman önemli ölçüde azaltılabilir, yanlış kullanımı azaltmak ve departmanlar arası çapraz ücretlendirmeyi iyileştirmek için kullanım daha iyi izlenebilir. Akıllı Envanter Dolapları İş envanterini yönetmek, sürekli bir baş ağrısı olabilir. Yedek BT ekipmanı veya basit kırtasiye malzemeleri gibi envanterin çalışanlar tarafından günlük kullanımı, bunları yöneten personelin sürekli olarak hizmet verir durumda gerektirir ve bu da onları daha önemli çalışmalara odaklanmaktan uzaklaştırır. Ricoh’un, güvenli, akıllı, self servis dolapları kullanarak envanteri yönetmek için yenilikçi bir çözümü var. Akıllı Dolaplar gerektiğinde envanteri gerekli yerlere dağıtabilir. Kurumlar için bunun anlamı, verimsiz depo maliyetini ve diğer personelin işinin aksamasını azaltmak, aynı zamanda çalışanların kırtasiye malzemeleri, BT çevre birimleri, hatta güvenli bir şekilde saklanabilen dizüstü bilgisayarlar ve cep telefonları gibi her türlü envantere erişebilmesine olanak vermektir. Akıllı Envanter Dolapları, işyeri saklama alanını en son teknolojiyle birleştirir. Zamandan, kayıplardan ve yerden tasarruf etmek için içeriği izleyen ve güvence altına alan anahtarsız, yönetilebilir erişimi etkinleştirir. Akıllı Dolaplar, kurumlara kimin neye ve ne zaman eriştiğini gösteren raporlar sunarak kimin sorumlu olduğu bilgisini ve idari işlemleri iyileştirir, böylece doğru kayıtlar tutabilir ve departmanlar arası doğru çapraz faturalama yapılabilir. Akıllı Envanter Dolaplarıyla Yeni Bir Kontrol Düzeyi Akıllı Envanter Dolaplarıyla RFID etiketlerine veya karmaşık ve zaman alıcı manuel izleme işlemlerine güvenerek iş yapmaya gerek kalmadan envanterinizi kolay bir şekilde takip edebilirsiniz. Envanter ve varlıkların izlenebilirliği ve kontrolü bu yöntemle en üst düzeye çıkarılır, akıllı teknoloji her öğeye erişilirken işlemi kaydeder, görünürlük ve stok düzeylerini yönetme yeteneği sağlar. Bu, işletmelerin 7/24 önemli sarf malzemelerine ve envantere hızlı ve kullanım noktasında erişime sahip olduğu anlamına gelir. Faydalar ve Özellikler • Tüm varlık türleri (kırtasiye, ofis ekipmanı, malzemeler) için gelişmiş bir envanter çözümü sunar • Varlıklara kolay erişim ve kolay izleme • Yanlış kullanıma karşı koruma • Kullanımının kişi, departman, konum veya iş emri bazında takibi • Mevcut vaka/talep servis yönetim sistemiyle entegre olur • Birçok farklı kullanıcı kimliği erişimini destekler - barkod, manyetik şerit, kart veya tuş takımı girişi Ayrıntılı bilgi için tıklayınız |