BOCCHI, “rahatlık ve mutluluk veren samimi ortamlar yaratma” anlayışıyla biçimlenen koleksiyonları ile mekandaki sınırları ortadan kaldırarak, arınma keyfini, açık hava banyolarına taşıyor.
BOCCHI, “rahatlık ve mutluluk veren samimi ortamlar yaratma” anlayışıyla biçimlenen koleksiyonları ile soğuk kış günlerinde keyifle uzattığımız banyo seanslarının kişiselleştirilmesine imkan sağlıyor.
BOCCHI, yaşlılar ve bedensel engelliler için tasarladığı Care&Comfort ürünleri ile banyolarda konfor ve estetiği herkes için erişilebilir kılıyor.
Bocchi, 21 Mart Dünya Renk Günü’nde 25 farklı renk seçeneği sunan 2022 yılı skalasını lanse etti. Beton, petrol mavisi, Burgonya bordosunu skalasına ekleyen marka, 2022’de mint yeşil, mandalina sarısı, somon, yeşil gibi doğadan ilham alan renklerin de en çok tercih edilenler arasında olacağını öngörüyor.
Seramik sağlık gereçlerinde tüketici tercihleri renkleniyor. Uzun yıllardır beyazın hâkim olduğu sektörde artık siyah, petrol mavisi, Burgonya bordosu, bronz, beton gibi renkler de kendisine yer açıyor.
Seramik sağlık gereçlerini modern tasarım anlayışı ve yüksek teknolojiyle birleştirerek tasarlayan Bocchi, iç ısıtan renkli banyoları ile 2023 kış trendlerine yön veriyor.
Avrupa’da ilk kez engelliler için banyo ürünleri tasarlayan, kurulduğu günden bu yana özel gereksinimli bireyler için ürettiği ürün yelpazesini sürekli geliştiren Bocchi, ‘engelliler için bir gün değil her gün’ ilkesiyle “banyoda engeller kaldırılmalı!” diyor.
Bocchi, özgün tasarımları kadar geliştirdiği yeni teknolojilerle de dikkat çekiyor.