KELİME:

TARİH SEÇ:

ETİKET SEÇ:

Listele
B
Bürotime’ın Tanınmış Marka Olduğu Tescillendi

Bürotime, Türk Patent Enstitüsü (TPE) tarafından yapılan değerlendirme ve araştırmalar sonucunda 'tanınmış marka' statüsüne alınarak, Türkiye genelinde bilinen bir marka olduğunu resmen tescilledi.

Bürotime'dan Connect Ürün Grubu

2 bini aşkın ürün çeşidiyle ofis mobilyaları üreticisi Bürotime’ın Connect ürün grubu, çalışanları bir araya getirerek birbirleri ile etkileşime geçmelerini sağlayan ortamları sunmak üzere tasarlandı.

Bürotime'dan Doğaya ve İnsana Dost Çalışma Alanları

Bürotime, 2014 yılında, Türkiye'de koltuk ve mobilya ürün grubunda GREENGUARD Gold sertifikası almaya hak kazanan ilk ofis mobilya markası oldu.

Bürotime'dan 'Eğitim Çözümleri' Ürünleri

İş ve yaşam alanlarına yönelik tasarımlar geliştiren Bürotime, aktif öğrenme yaklaşımlarından yola çıkarak kurguladığı “Eğitim Çözümleri” ürünleriyle eğitim kurumlarına efektif ve yaratıcı çözümler sunuyor.

Bürotime'dan Home Office Ürün Grubu

Bürotime, ödüllü “Home Office” ürün grubuyla, çalışanların kendilerini iyi hissedeceği ortamlar sunarken, ürünlerdeki motivasyonu artıran kişiselleştirilebilir detaylar, kullanıcıların güçlü ve yaratıcı yönlerini öne çıkarmalarına yardımcı oluyor.

Bürotime'dan Yeni Nesil Ofis Mobilyaları

Bürotime, yeni ürünü Foldit’le, konforlu ve şık alanlar oluşturmaya devam ediyor. Modern ve klasik çizgilerin buluştuğu Foldit Koltuk Ailesi; çalışma, toplantı, bekleme gibi birçok farklı kullanım alanlarına çözüm sunuyor.

Bürotime'de Sürdürülebilirlik Fabrikada Başlıyor

Sürdürülebilirliğin üretim aşamasında başladığına dikkat çeken Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu, Konya'daki 98 bin metrekarelik tesislerinin planlamasını buna göre yaptıklarını söyledi

Bürotime'nin İhracatının %28’i Ortadoğu’ya

Sektöründe dünyanın ilk 10 firmasından biri olma hedefi doğrultusunda yurtiçi ve yurtdışı çalışmalarını hızla sürdüren Bürotime, 2014 yılının ilk altı ayında yurtdışı ihracatının yüzde 28’ini Ortadoğu’ya, yüzde 26’sını Afrika’ya, yüzde 25’ini Avrasya’ya ve yüzde 21’ini Avrupa’ya gerçekleştirdi.