Artstone “Heritage” ile kuşaktan kuşağa aktarılan bir tasarım konsepti yaratmayı hedefliyor. 17. yy’dan beri orta Avrupa’da kullanılan bu tuğla ürünlerini, ikonik bezemelerle, logo ve damgalarla, rakamsal kabartmalarla bugüne uyarlıyor.
Artstone, 2016 yılının Temmuz ayında Ankara Gaziosmanpaşa’da açtığı showroom’uyla marka algısını kuvvetlendirmeyi ve başkentli yapı profesyonellerinin çözüm ortağı olmayı hedefliyor.
Artstone, katıldığı İstanbul Yapı Fuarı’nda kurduğu özel tasarım standında özel ürün lansmanı yaptı. Ayrıca fuar kapsamındaki “Konuşan Pazarlama / Dinleyen Tasarım” etkinliğinde sektörel paylaşımlarda bulundu.
2016 yılında duvarlarda inovasyon yaşandı: mimari projelerde odalar arası akışlar rahatladı, mekânlar bir araya toplanarak daha samimi ortamlar ve genişlik hissi yaratıldı.
Artstone Ar-Ge çalışmaları sonucu çıkarttığı yeni serisi Karoart ile mekanlara eşi benzeri olmayan deneyimler yaşatmayı hedefliyor.
Mardin'in Artuklu ilçesinde çarpık kentleşmenin giderek artması, ilçe halkını tedirgin etmeye başladı.
Kültürel Mirası Koruma Derneği tarafından hazırlanan, Artvin ve Erzurum’un kuzeyinde yer alan tarihi yapıların ele alındığı "Artvin - Risk Altındaki Mimari Miras" isimli dijital kitapta, bölgenin kaybolma tehlikesi altındaki mimarlık tarihi değerlendiriliyor.
Artvin Barajı ve HES'ten milli ekonomiye 690 milyon liralık katkı sağlandığı bildirildi.