Sağlıklı yaşam alanları üzerine çalışmalar yürüten Baumit, 2015 yılında hayata geçirdiği Baumit Viva Park projesi ile yapı malzemeleri sektörüne yüksek katma değer sunmaya devam ediyor.
Baumit, şirketin ve sektörün 2023 yılını değerlendirirken aynı zamanda 2024 vizyonunu, hedeflerini, gelecek dönem öngörülerini ve trendleri iş ortaklarıyla paylaştı.
Baumit, bir yıl aradan sonra Yapı Fuarı-Turkeybuild İstanbul 2018’e katıldı. Sektör paydaşlarını bir araya getiren fuarda Baumit, iç mekanlar için geliştirilen yeni ürün konsepti Healthy Living’in tanıtımını gerçekleştirdi.
Yapı malzemeleri alanında tanınmış markalardan biri olan Baumit, her zemin için doğru ürün yaklaşımı ile geliştirdiği ürünleri ile kalıcı, dayanıklı ve estetik çözümler sunmayı amaçlıyor.
Baumit’in, saksı, tepsi, mumluk gibi birden fazla dekoratif beton ürünlerini hayata geçirmek için özel olarak ürettiği profesyonel hobi harcı HobbyBeton, yaşam alanlarındaki tüm tadilat ve yüzey tamirleri için kullanılabilirliğiyle de öne çıkıyor.
Baumit Türkiye’nin başlattığı ‘Geleceğimizi Mantoluyoruz’ kampanyasının ikinci ayağı olan Patronlar Zirvesi’nde bayiler tarafından 10 bin mont toplandı. Montlar öncelikli olarak Elazığ başta olmak üzere deprem bölgesindeki çocuklara ulaştırılacak.
Sürdürülebilir bir dünya için son yıllarda enerji verimliliği konusunda bireysel farkındalığın arttığına işaret eden Baumit, hayatımızı geçirdiğimiz konut ve iş yerlerimizde doğru ısı yalıtımı ile enerji tüketiminin yüzde 50 oranında azaltılabileceğine dikkat çekiyor.
Baumit Su Yalıtımı ürünlerine yeni eklenen Protect 2K, Protect 2K Elastic ve Protect 2K Elastic UV ürünleri, tüm yapılarda, iç ve dış cephelerde, zeminde ve duvarda kullanılabiliyor. Çift bileşenli su yalıtım malzemesi olarak sunulan ürünler aynı zamanda içme suyu depolarında da güvenli kullanım sağlıyor.