Uğur Tanyeli, Arredamento Mimarlık Dergisi'nin Ekim sayısında, 'Sesmekan' sergisi için şöyle diyor: "Aykut Köksal'ın GG'deki 'Sesmekan' sergisi, mekan-müzik ilişkisini problemleştiriyor. Ele aldığı başlığı öğretici bir ansiklopedik popüler anlatı içinde sunmuyor. Dünyanın her yerinde pek az kişinin aşina olduğu bir konuya Türkiye'den bir katılım denemesi de yapmıyor. Müziğin mekan serüvenini problemleştiriyor. Dolayısıyla onu yeniden okuyor. Bilinegelenden farklı bir başka biçimde bilinir kılıyor. Ama, öğrendiğini anlatmıyor. Katılmayı başardığı bir bilgi alanındaki üretimlerin hazır bilgisini, buradakilerle paylaşmak gibi bir niyeti de yok. O bilgileri taze bir gözle yeniden inşa ediyor. Katılımın ötesine gidip, moderniteye ayak basan herkesin yapmak zorunda olduğunu yapıyor: Katıldığını yıkıp yeniden kurmaya koyuluyor, yeniden yıkılsın diye".
www.yapi.com.tr'ye 'Sesmekan' serüvenini anlatan Aykut Köksal, serginin, özellikle son 10 yılda yoğunlaşan düşünsel bir üretimin ürünlerinden birisi olduğunu söylüyor. Çok spesifik bir konu olmasına rağmen, serginin izleyici ile doğrudan yoğun bir iletişim kurabildiğini belirten Köksal, yapılan atölye çalışması ile de bunun perçinlendiği görüşünde.