BSH’nin Tasarrufları Pazar Payını Artırdı



Geçen yıl beyaz eşya pazarının yüzde 4 küçülmesine karşılık BSH’nin pazar payını yüzde 30’un üzerine çıkardığını belirten BSH Ev Aletleri CEO’su Norbert Klein, “Türkiye’nin cirosu yüzde 10 artışla 2.2 milyar TL’ye ulaştı. İç satışlarda yüzde 3, ihracatta yüzde 21 artış gerçekleştirdik” dedi.

Türkiye pazarında geçen yılın ilk çeyreğinde hızla düşen beyaz eşya satışlarında hükümetin ÖTV’yi düşürmesi üzerine kısmi bir düzelme meydana geldiğini belirten Klein, son 15 yılda BSH’nin enerji sarfiyatını buzdolaplarında yaklaşık yüzde 58, çamaşır makinelerinde yüzde 42, bulaşık makinelerinde yüzde 35, fırınlarda yüzde 30 azaltmayı başardığını, ayrıca çamaşır ve bulaşık makinelerinde yüzde 50’ye yakın su tasarrufu sağladığını söyledi.