Henkel, 2007 yılının ikinci çeyreğinde satışlarını yüzde 1,9 artırarak, 3,3 milyar euroya yükseltti. Henkel'den yapılan yazılı açıklamada, döviz kurunun ve şirket satın alımı ile elden çıkarmalarının etkileri de dikkate alınarak hesaplanan büyüme olan organik büyümenin, yüzde 4,3'e ulaştığı bildirildi.
Açıklamada, şirketin faaliyet karının (EBIT) yüzde 5,5 azalarak 339 milyon euroya gerilediği, döviz kuru etkisinden arındırıldıktan sonra bu oranın yüzde 3,6 olduğu kaydedildi. Henkel KGaA Yönetim Kurulu Başkanı Ulrich Lehner, "2007 mali yılının tamamında yüzde 4 ila 5 civarında bir organik büyüme sağlayacağımızı tahmin ediyoruz” dedi.