Peli’nin Ustalara Yönelik Eğitim Seminerleri Devam Ediyor



Ustalar için düzenlenen eğitimde açılış konuşmasını yapan Peli Parke İş Geliştirme Müdürü Mehmet Karahasanoğlu düzenledikleri seminerlerin amacını anlatarak; "Seminerle markamızı, ürünlerimizi, uygulamada doğru koşulları nasıl sağlarız, uygulama alanında yapılan temel sıkıntılar neler ve ustalarımız için nasıl çalışmalar yapıyoruz tüm bunları anlattık’’ dedi. Konuşmasına Peli ile ustanın bölge müdürlüklerinde bir muhatabı var diyerek devam eden Karahasanoğlu, "Peli ustasının uygulama yaptığı zaman aldığı bir hediye puan var, döşemeyi yaptıktan sonra bir sorun yaşarsa çözüm ortağı var. Usta sahipsiz değil. Arkasında Peli gücü var" diye devam etti. Bir sorun yaşandığında bölge müdürlüğü aracılığı ile bu sorunun fabrikaya aktarıldığını söyleyen Karahasanoğlu "Böylece yetkili arkadaşlar harekete geçer. Tek amaç sıkıntılara çözüm bulmak ve Peli olarak tüm paydaşlarımızın yanında olduğumuzu vurgulamaktır. Biz ustanın yanında olduğumuzu anlatan sistemler geliştiriyoruz. Eğitimler, Sadakat Programı ve çalışmalarını sürdürdüğümüz yeni projeler geliştirerek ustalara verdiğimiz değeri anlatıyoruz" diye konuştu.

Reklam Goruntulenme Bolumu
 
Peli’nin üretim tesislerinin anlatıldığı tanıtım filminin ardından Vezirköprü Bünyesinde Kalite Kontrol Yöneticisi olarak çalışan Metehan Nahir hazırladığı sunumla uygulama konusunda teknik bilgiler aktardı. Müşteri Şikayetleri Teknik Yöneticisi Kerem Aydın, uygulama hataları, sahadan gelen şikayetler, bu şikayetlerin ne olduğu ve bu tür sorunlar için alınması gereken önlemler hakkında bilgi verdi. Yeni ürünler ve Sadakat Programı hakkında detaylı bilgi veren Peli Ürün Yöneticisi Kaan Balcı yeni koleksiyonlar, ürün özellikleri ve detayları hakkında bilgi verdi. Sadakat Programını da anlatan Balcı, ödül sistemini, mobil uygulamayı ve uygulamanın detaylarını bir sunumla paylaştı.