Sektördeki 40 yıllık deneyimini ve birikimini çağın gerektirdiği inovatif yaklaşımlarla buluşturan Themore Concept, Ar-Ge ekibinin titiz çalışmalarıyla başarısını bir kez daha kanıtladı. Ar-Ge ve inovasyon alanındaki yeniliklerin paylaşıldığı, bilim ve teknolojinin buluşma noktası olan RDCONF 2025’te bu yıl da jüri tarafından ödüllendirilen Themore Concept, “En İyi Sektör Projesi” dalında ikinci oldu.
Geliştirdikleri çözümlerle uluslararası standartlarda fark yarattıklarını vurgulayan Themore Concept Ar-Ge Müdürü Oğuzhan Okuşluk, “Biz ürün değil, çözüm geliştiriyoruz. Hijyen, kullanım hatası toleransı, malzeme davranışı, karbon yükü ve servis sonrası performans gibi tüm kriterleri Ar-Ge merkezimizde aynı masada değerlendiriyoruz. Bu nedenle, Themore’u üretim sahasından beslenen bir marka olarak tanımlayabiliriz. RDCONF 2025’te aldığımız ödül, Ar-Ge ekibimizin sistemli çalışmasının ve somut sonuçlar üretmesinin bir karşılığıdır” dedi.
“Sektörde standartları yükseltmeye devam edeceğiz”
Asıl hedeflerinin ürün satmaktan ziyade, sektöre standart kazandırmak olduğunun altını çizen Okuşluk, sözlerine şöyle devam etti: “5746 sayılı kanun kapsamında denetlenen bir Ar-Ge Merkezi’ne sahibiz. Her yıl denetimlerden geçiyoruz ve bu denetimlerde proje sayımız değil; metodolojimiz, elde ettiğimiz çıktılar ve kadromuzun niteliği ölçülüyor. Bugün Ar-Ge merkezimizde teknik ve tasarım yönü güçlü büyük bir ekip ile çalışıyoruz. Her yıl ortalama 6 proje geliştiriyoruz. Bu projeler bizim için ‘bir fikir üretip rafa kaldırmak’ değil; üretimde sınanmış, iyileştirilmiş, tekrar test edilmiş ve yaşam döngüsü olan çalışmalar anlamına geliyor. Önümüzdeki dönemde de aynı kararlılıkla sektöre değer katmaya, yenilikçi çözümler geliştirmeye ve standartları yükseltmeye devam edeceğiz.”
“Sürdürülebilirlikte veriye dayalı çalışmalarımız var”
Sürdürülebilirliğe verdikleri öneme de dikkat çeken Okuşluk, “Mobilya sektöründe sürdürülebilirlikten çok konuşulur ama çoğu ölçülmez. Biz önce ölçtük. ISO 14064 sera gazı emisyon standardına sahip sayılı markalardanız. Bu belgeyi bir raporla değil; Ar-Ge merkezimizde yürüttüğümüz veriye dayalı çalışmalar sayesinde aldık. Bugün karbon ayak izini ölçebilen bir mobilya markası olmak, bizim için pazarlama değil; sorumluluktur” dedi.