Furniture İstanbul 2018 İçin...
14. Ulusal Ev Mobilyaları...
"Mobilya İhracatı, İthalatın...
MOSDER’in Yeni Başkanı Nuri...
"2023'te 10 Milyar Dolarlık...
Mobilyada Doğallık ve Minimalist...
Evler Fazla Eşya ile Kalabalık
Mobilya Sektöründe Bu Yıl...
Nitelikli Ara Eleman için...
Türk Mobilyacılar Çin’e Çıkarma Yaptı
'2016'da İran'a Daha Fazla...
Mobilya İhracatında Irak Pazarı...
Mobilyacıların Hedefi 3,2...
İstanbul Mobilya Fuarı
'12 Taksit Mobilya Satışlarını...
11 Sektörden Hükümete Çağrı:...
Mobilyacılar Çin için Navlun...
10 Milyar Dolar İhracat ile...
11. Ulusal Ev Mobilyaları...
Mobilyacılar Tekstilcilerle...
MOSDER Mobilya Sektörünün Röntgenini Çekti
Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), Nielsen Araştırma şirketine yaptırdığı markalı mobilya tüketicilerinin profili, ürün kullanım ve satın alma davranışları, mobilya markalarının bilinirliği ile tüketici nezdindeki imajlarını ortaya koyan kapsamlı araştırmanın sonuçlarını açıkladı.
|
Türkiye mobilya sektörünün yüzde 75’ini temsil eden MOSDER, sürdürülebilirlik yaklaşımı ile mobilya tüketicisini araştırmaya devam ediyor. Bu kapsamda ‘MOSDER 2015 Tüketici Tutum Davranış, Marka, İmaj ve Konumlama Araştırması’nın sonuçları kamuoyu ile paylaşıldı. MOSDER Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Doğan ve Nielsen Tüketici İçgörü & E-ticaret Müşteri Çözüm Ortağı Nur Serenli tarafından açıklanan rapora göre; markalı mobilya tüketicilerinin ortalama hane geliri 2013 yılında 2 bin 153 TL iken 2015 yılında 2 bin 528 TL’ye çıktı.
|

