Dayanıklı, Sağlıklı ve Kaliteli...
Evin En Göze Çarpan Noktalarında...
Taş ve Betonun Duvar Kağıdı...
Rasch Önce Duvarlarınızı Sonra...
Rasch Vitrine Çıktı
Duvar kağıdı sektörünün öncü markası Rasch’ın merakla beklenen lansmanı, 19 Aralık Cumartesi günü gerçekleştirildi. Rasch’ın Türkiye distribütörü Hanna Brand Management tarafından Point Hotel Taksim’de düzenlenen lansmana, iş dünyasından 235 davetlinin katıldı. Rasch’ın CEO’su Dario Rasch ve İhracat Bölge Müdürü Margarethe Kupka da katılımcılar
|
uvar kağıdı sektörünün öncü markası Rasch’ın merakla
beklenen lansmanı, 19 Aralık Cumartesi günü gerçekleştirildi. Rasch’ın Türkiye
distribütörü Hanna Brand Management tarafından Point Hotel
Taksim’de düzenlenen lansmana, iş dünyasından 235 davetlinin katıldı. Rasch’ın
CEO’su Dario Rasch ve İhracat Bölge Müdürü Margarethe
Kupka da katılımcılar arasındaydı. Davetliler, seminer öncesi fuaye
alanında Rasch’ın birbirinden özel koleksiyonlarının kartelalarını inceleme
fırsatı buldular. Aralarında Trianon, Chelsea, Glam, Wallton, La Fleur, Soft
Senses gibi Rasch’ın Avrupa’da en iyi satan koleksiyonlarının da bulunduğu
kartelalar, davetliler tarafından yoğun ilgi gördü. |

Rasch
CEO’su Dario Rasch, yeni ortaklık için, "HannaHome ile
yaptığımız bu stratejik anlaşmayla Türkiye pazarında markamızın çok kısa sürede
hakettiği şekilde lider marka olarak konumlandırılacağına ve Avrupa pazarı için
hedeflediğimiz cironun büyük kısmını Türkiye ve çevre ülkeler satışlarıyla
başaracağımıza inanıyoruz" dedi. Hanna Brand Management Genel Müdürü
Oğuzhan Özden ise, "Rasch ile Türkiye distribütörlük
anlaşmasını imzaladığımız için oldukça gururluyum. Hanna Brand Management
olarak, Rasch’a yapacağımız pazarlama yatırımlarıyla ithal duvar kağıdı pazarına
sektörde benzeri olmayan, siparişin alınmasından lojistik hizmetlerine kadar tüm
süreçleri mühendislik yaklaşımıyla tasarlanmış, altyapısıyla öncü bir bakış
açısı kazandıracağız" açıklamasını yaptı.