Tekstilci Journey İnşaat Sektörünü Gözüne Kestirdi
Kriz dönemlerini fırsata çevirmeyi bilen ve 14 yılda Türkiye genelinde 80 mağazaya ulaşarak kadın giyimin önde gelen markalarından olmayı başaran Journey, inşaat sektörüne de göz dikti. Firma, inşaat sektöründe konuttan ziyade iş merkezleriyle yer almayı planlıyor.
|
Kriz dönemlerini fırsata çevirmeyi bilen ve 14 yılda
Türkiye genelinde 80 mağazaya ulaşarak kadın giyimin önde gelen markalarından
olmayı başaran Journey, inşaat sektörüne de göz dikti. Firma,
inşaat sektöründe konuttan ziyade iş merkezleriyle yer almayı
planlıyor. Şu an öncelikli hedeflerinin tekstil sektöründe daha bilinir marka
haline gelmek ve Journey tabelalı mağaza sayısını hızla artırmak olduğunu
belirten Journey Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Görür,
birkaç yıl içinde inşaat alanında da önemli projeler gerçekleştireceklerini
söyledi. İnşaat sektöründe öncelikle ticari gayrimenkul alanında faaliyet
göstereceklerini anlatan Görür, bu alanda taşeron firma veya müteahhitlik
şirketleriyle ortak hareket edebileceklerini belirtti. Şirket olarak kriz
dönemlerini sevdiklerini ifade eden Görür, "Biz bu dönemleri fırsata çevirmeyi
biliyoruz. Çünkü zorlu şartları aşıp bugünlere geldik. Tekstile girdiğimizde
'sektör bitti' deniyordu ama biz Journey gibi bir marka yarattık ve 14 yılda
ciddi satış yapan bir şirket haline getirdik. Şimdi de 'inşaat bitti' deniyor
ama bu dönemde yeni fırsatlar yaratılabileceğini düşünüyoruz" dedi.
|

