Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren projesindeki Esmebaşı Tüneli’nde sekizinci kez göçük meydana geldi.
Yapımı yılan hikâyesine dönen Ankara-İzmir YHT projesi için 68,82 hektarlık orman arazisine ‘Kalker Ocağı ve Kırma Eleme Tesisi’ yapılacak.
Yılan hikayesine dönen İstanbul Uluslararası Finans Merkezi’nin, “altyapı tamamlama” ihalesi “21b” usulüyle, ilana çıkılmadan gerçekleştirildi. 509 milyon liralık ihale özel olarak davet edilen Yıldızlar İnşaat’a verildi.
Yıllardır bitirilemeyen Eğribel Tüneli’nde yüklenicinin 2 TL’lik teklifi değil 60 TL’lik teklifi kabul edilmiş.
Yıllardır bitirilemeyen projeler Meclis gündemine taşındı. Çamlıbel Tüneli, Tokat Havalimanı, Tekke Barajı, Yıldızeli Hızlı Tren İstasyonu tamamlanmadı.
Defalarca ertelenen Bursa-Ankara hızlı tren projesinin ‘Yüksek Standartlı Yolcu ve Yük Treni’ne evrilmesi tartışmalara neden oldu.
Hatay Reyhanlı’da tarım arazisinin modern sulamaya kavuşması için başlayan proje bitmedi. İşin maliyet ise 4 yılda ilk hesaplanan maliyetin 14 katına yükseldi.
“Malatya’ya müjde” açıklamasıyla ihale edilen Havalimanı Yeni Terminal Binası’nın maliyeti öngörüleni 19 kat aştı. 194,3 milyon TL olarak açıklanan maliyet, 3,7 milyar TL’ye fırladı.