Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Dernek Kuruyor
Perakendeciler, tüketiciler ve sektörel çözüm ortakları ile birlikte perakende sektörünün sağlıklı gelişimine mevcut kuruluşlarla işbirliği halinde sorumlu liderlik yapmak misyonuyla yola çıkan alışveriş merkezi yatırımcıları, dernekleşiyor. Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) kurucu üyelerinin temsilcilerinin de katıldığı basın
/P> Hedefler · Standardizasyon (genel giderler, terminoloji)
· M2 satış verimlilik, promosyon, mağaza müdürü ödülleri - Sektörü çeşitli platformlarda temsil etmek · Ulusal ve Uluslarası Sektörel Meslek Örgütleri ve Kamu ile
İşbirliği Temenni, çözüm · Global krizin 2009’ un ikinci yarısından itibaren yavaşlayacağı temenni edilmekte olup, Türkiye ile ilgili orta ve uzun vadeli beklentiler olumludur. · 30 Milyar doları aşan yatırım miktarı, 300.000 kişiye sağlanan iş imkanı ile AVM’ler ülke ekonomisine önemki katkılarda bulunmaktadır. · AVM Yatırımları, kira kontratlarına dayalı olarak, büyük ölçekli sermaye ve kredilerle hayata geçmekte olup,12-15 yılda geri dönmektedir. · Geçici sorunlar nedeni ile tüketici ve yabancı yatırımcılar nezdinde 5 yılda yaratılan olumlu imaj zedelenmemeli. · Dönem; yapıcı diyalog ve işbirliği dönemidir. · Sorun tek başına “kira ve AVM sayısı” sorunu değildir. Organize Perakende Sektöründeki sorunlar hepimizin sorunlarıdır. · AYD, diğer sektör dernekleri ile işbirliği içerisinde, kısa değil uzun vadeli ve sürdürülebilir çözümler getirebilmek, sektöre sorumlu liderlik yapmak üzere kurulmuştur. |
