
DYO Akademi İlk 'Mesleki Yeterlilik...

Kimya Sektörünün En Başarılı...

DYO’dan Yaz Neşesini Yaşam...

Dyo'nun 58. Yılında Çifte Kutlama

Dyo ile Hayatınıza Yeni Bir Renk Katın

Dyo’dan Klimatherm

Dyo 3 Bin 500 Ev Kadını ve...

DYO Eğitim ve Uygulama Merkezi Açıldı

57 Okuldan 500 Öğrenci DYO...

DYO'nun Yurtdışı Tatil Ödüllü...

Çağdaş Resim Sanatına DYO...

Dyo Renküssü Tırı Türkiye'yi...

DYO 40 Ülkeye Boya İhraç Ediyor

Dyo Ar-Ge Yatırımlarıyla Güçleniyor

DYO'dan 'Bir Bilene Sorun'
Dyo’ya 56. Yılında Üç Kalite...

DYO, Rusya'da Üretime Başladı

Ülkemizde Boya Tüketimi Neden Artmıyor
Dyo Müşterilerinin % 97'si Memnun
2011 yılında yapılan anket çalışmaları sonucunda müşteri memnuniyeti yüzde 97 gibi bir rakam çıkan Dyo, hizmet kalitesini daha da yukarıya taşımak amacıyla yeni bir CRM yazılımını devreye almak için çalışmalara başladı.

Boya sektöründe 58. yılını kutlayan Dyo, sektördeki ilk TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi’ni alarak müşteri memnuniyetindeki başarısını tescillemişti. Bu konudaki çalışmalarını aralıksız sürdüren şirket, müşterilerinin beklentilerini yakından izleyerek, aldığı sonuçları hızlı bir biçimde ürün ve hizmetlerine yansıtmayı hedefliyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla; ustalar, Türkiye çapına yayılan Dyo bayileri, Dyo Akademi ustaları, Tüketici Danışma Hattı ve www.birbilenesorun.com.tr gibi farklı kanallarda yürütülen anket çalışmaları sonucunda, Dyo müşterilerinin yüzde 97’sinin Dyo’dan memnun olduğu sonucu ortaya çıktı.
|