Global Ticari Gayrimenkul firması Jones Lang LaSalle, aynı alanda faaliyet gösteren King Sturge ile şirket evliliği yapacaklarını açıkladı.
Jones Lang LaSalle tarafından hazırlanan, ''Türkiye Gayrimenkul Pazarı - 2011 Gelişmeler & 2012 Öngörüler'' raporu, Jones Lang LaSalle Türkiye Başkanı Avi Alkaş ve Sermaye Piyasaları & Danışmanlık Hizmetleri Direktörü Kıvanç Erman'ın katılımıyla düzenlenen basın toplantısında açıklandı. Türkiye'nin yatırımcılar için ilgi çekici bir bölge olmaya
Jones Lang LaSalle, şirket ismi ile birlikte logosunu değiştirdi. Tüm dünyada şirket isminin telaffuzunu kolaylaştırma ve dijital uygulamalara ve mobil kanallara daha kolay uyum sağlama hedefiyle yola çıkan Jones Lang LaSalle şirket, adını 'JLL' olarak kısaltırken; logosunu da yeni marka imajına göre uyarladı.
Jotun ve IFS olarak yapılan anlaşma ile, 100 ülkede uzun vadeli büyüme ve inovasyon planları güçlendiriliyor.
Jotun 2022 Renk Koleksiyonu ‘Bir Arada’; yeniden birlikte olmanın keyfini çıkarabileceğimiz, anlamlı anlar ile sohbetleri kutlayabileceğimiz, düşünmek için zaman ayırabileceğimiz ve kendimize eğlencenin yanı sıra yaratıcı olmamıza izin verebileceğimiz farklı alanlar yaratmaya yardımcı olmak için tasarlanmış üç renk temasından oluşuyor.
Jotun, umut, iyimserlik ve neşe duygulardan aldığı ilhamla oluşturduğu 2023 Global Renk Koleksiyonu “Hikayeler” ile etkileyici ve umut dolu bir renk paleti sunuyor.
Jotun’un 2024 Renk Koleksiyonu TUVAL, yaratıcı iç mekanlar için birçok farklı ton ve renk araçları sunuyor.
Çevre bilinci konusunda dikkat çeken markalar arasında yer alan Jotun ürünleri, karbon bazlı kimyasallar içeren uçucu organik madde konusunda en düşük seviyeye sahip şekilde üretiliyor. Bu sayede Jotun ile boyanmış mekanlar çok daha sağlıklı ortamlar sunuyor.