GROHE zenginleşen Euphoria serisi ile banyolarda duş keyfine alternatifler sunmaya devam ediyor. Sade ve ergonomik tasarımı ile öne çıkan GROHE Euphoria serisi, geniş su akış yüzeyi ile suyun tüm vücudunuza temas etmesini sağlıyor. Serinin Mono, Champage, Masaj ve Pure el duşları ve sürgülü üst takımları, su akış seçenekleri ile birbirinden farklı
GROHE, yaklaşık 15 yıl önce sunduğu Eurosmart mutfak bataryasını o günden bu yana bir dizi iyileştirme ve görünüm değişikliğinden geçirdi. GROHE, şimdi de daha yüksek konforu, optimize edilmiş teknolojisi estetiği ile farklı Eurosmart modelini sunuyor.
GROHE, termostatik bataryalara yönelik yükselen ilgiye cevap olarak, giriş düzeyi termostatik batarya yelpazesini elden geçirdi. Bu yeni giriş düzeyi termostatik yelpazede ilk sırada Grohtherm 1000 New yer alıyor. Onu, Grohtherm 800 ve Grohtherm 1000 Cosmopolitan destekliyor.
Londra'da “On Yılın En İyi PR Kampanyaları” arasına giren GROHE "Yeşil Cami" insiyatifi, tüketilen su miktarının yüzde 30 azaltılmasına katkıda bulundu.
Yılın ilk dokuz ayında GROHE Group (Grohe AG, Joyou AG), satış gelirlerini yüzde 24 oranında artırdı ve geçen yılın aynı döneminde 836 milyon EUR olarak gerçekleşen satış gelirleri bu yılın ilk dokuz ayında 1.036 milyar EUR’ya ulaştı.
Grohe Orta Doğu, Afrika ve Doğu Akdeniz Bölgesi Başkanlığına Renu Misra atandı.
GROHE’nin tasarıma ilham veren ve yenilikçi bir üretim tekniğine sahip Icon 3D musluk ve bataryası, 2019 Blueprint Ödülleri’nde En İyi Ürün Tasarımı seçildi.
GROHE’nin farklı gömme rezervuar panelleri, banyolarda ufak değişikliklerle yenilik yaratmak için en uygun seçim. GROHE cam ve ahşap paneller pazarın en kompakt ürünleri arasında yer alıyor. Cam paneller, WC ve pisuar için birbiriyle uyumlu tasarıma sahipken suya dayanıklı doğal ahşap malzemesiyle dikkat çeken ahşap paneller ise zengin renk