LIXIL EMENA, GROHE markasına dair içgörülerin ve ürün haberlerinin ilk elden deneyimlenebileceği ve sektörde bir ilk olan dijital platformu 16 Mart’ta hayata geçirecek.
Grohe, tasarım kalitesi ve kendi değerlerini farklı kanallardan iletebilmesi nedeniyle “Yılın Markası” ödülüne layık görüldü. Red Dot Galası 1 Kasım 2019’da Konzerthaus Berlin’de 1.400 davetliden oluşan seçkin bir kitlenin katılımıyla gerçekleştirilecek.
Su bataryaları üreticisi Grohe, Almanya'nın en sürdürülebilir şirketleri arasında yer alıyor.
Alman Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde “kaynaklar” dönüşüm alanında aday gösterilen GROHE, “Daha Az Plastik İnisiyatifi” ile halihazırda 21 milyon adet plastik ambalajdan tasarruf etti.
LIXIL bünyesinde yer alan, küresel banyo çözümleri ve mutfak armatürleri markası GROHE, IMEA Bölgesi’nde “Banyonuzun Kalbi” vizyonunu resmi olarak duyurdu.
GROHE’nin 2017’de yenilenen Tayland’daki tesisi Güneydoğu Asya'nın “En Sürdürülebilir Üretim Tesisi” seçildi ve DGNB Gümüş Sertifika ödülünün sahibi oldu.
GROHE, 2-4 Kasım 2011 tarihleri arasında Barcelona’da gerçekleşen Dünya Mimarlık Festivali'ne (World Architecture Festival) dördüncü kez sponsor oluyor.
Grohe AG, Grome Marketing (Kıbrıs) Limited (Grome) ortak girişimin diğer yüzde 50’lik kısmını Mesma Holdings Ltd.’den satın aldığını duyurdu. Satın alma ile, Grome’nin tüm mülkiyet ve kontrolü Grohe'ye geçti.