Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

GROHE Girişimi, “En İyi PR Kampanyaları” Arasında

Londra'da “On Yılın En İyi PR Kampanyaları” arasına giren GROHE "Yeşil Cami" insiyatifi, tüketilen su miktarının yüzde 30 azaltılmasına katkıda bulundu.

yapi.com.tr
GROHE Girişimi, “En İyi PR Kampanyaları” Arasında

GROHE, “Holmes Report” tarafından Londra’da halkın oyları ile belirlenen bu on yılın en iyi PR kampanyaları listesinde, “Yeşil Cami” inisiyatifi ile dördüncü oldu. İnisiyatif, GROHE tarafından, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde su israfını azaltmak üzere hayata geçirilen “WaterCare” Kurumsal Sosyal Sorumluluk programının da bir parçası.

GROHE, “Yeşil Cami” inisiyatifi kapsamında, yerel ortakları ile işbirliği içinde Ortadoğu ve Afrika’daki seçili camilere su tasarrufu sağlayan musluklar tedarik ederek, abdest sırasında tüketilen su miktarının yüzde 30 azaltılmasına katkıda bulundu. Bu çerçevede, çalışmalarını sürdüren marka, projenin “Suyu Gıdaya Dönüştür” adını verdiği ikinci ayağında, tasarruf edilen suyu gıdaya dönüştürerek, Ramazan ayı boyunca ihtiyaç sahibi ailelere 1.000 öğün yiyecek dağıttı.

GROHE Ortadoğu, Afrika ve Doğu Akdeniz PR ve İletişim Direktörü Lina Varytimidou, şunları söyledi: “Halkın oylarıyla bu onyılın En İyi PR Kampanyaları listesinde, “Yeşil Cami” inisiyatifi ile dördüncü sırada yer almış olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Çevreye ve bize kucak açan topluma yönelik taahhüdümüz kapsamında hayata geçirdiğimiz bu bölgesel proje, ağırlıklı olarak suyun, paranın ve ihtiyaç sahiplerine yardım eli uzatmanın önemi konusunda kamuoyunda bilinç yaratmayı hedefliyor. Ortadoğu’daki programımız ile ikinci defa ödüllendirilmiş olmak, bizi de sürdürülebilirlik konusundaki çabalarımızı devam ettirmeye ve su tasarrufu yapmanın ve ihtiyaç sahibi aileler için sürdürülebilir yiyecek kaynaklarının finanse etmenin yolları hakkında bilinç oluşturmaya motive ediyor.”

“Yeşil Cami” inisiyatifi, bölgede aralarında Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Suriye ve Mısır’ın da bulunduğu birçok ülkede uygulandı. İnisiyatif, 2014 yılında, Holmes Report tarafından düzenlenen SABRE Ödülleri’nde, “Ortadoğu’da En İyi Kampanya” ödülünü kazandı. Suudi Arabistan’da hayata geçirilen “Suyu Gıdaya Dönüştür” programı da, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından düzenlenen 2016 “Altın Dünya Ödülleri”nde ödüle layık görüldü.

http://www.yapi.com.tr/haberler/grohe-girisimi-en-iyi-pr-kampanyalari-arasinda-_177142.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!